nahrazeni1
Atribut: N_SPZP_1P_2018
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích uvedeno jinak, zapisuje student v semestru předmět zvoleného jazyka a navíc minimálně jeden z nabízených povinně volitelných předmětů.
Předměty k diplomové práci:
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP:
%DPp Diplomová práce - Projekt, %DP Diplomová práce, %DPd Diplomová práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou písmennou zkratku katedry).
Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPp200 | Strategie podpory matematické gramotnosti |
0/2/0 | zk | 3 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 | |
SPp210 | Patopsychologie 2 |
1/0/0 | k | 3 | |
SPp228 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 |
0/1/0 | zk | 3 | |
SPp229 | Obor: Specifické poruchy učení |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPp234 | Balbutologie |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp526 | Komunikace osob se sluchovým postižením 1 |
0/2/0 | z | 2 | |
SZ6039 | Pedagogická psychologie |
! NOWANY ( SZ6639 ) | 1/1/0 | zk | 4 |
SZ6042 | Školní pedagogika |
! NOWANY ( SZ6642 ) | 1/0/0 | zk | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
JVp017 | Angličtina pro speciální pedagogy - C Pozn.: Kurz na úrovni B2. Předmět navazuje na bakalářské jazykové kurzy úrovně B1. |
0/2/0 | z | 3 | |
JVp037 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - C Pozn.: Kurz na úrovni B2. Předmět navazuje na bakalářské jazykové kurzy úrovně B1. |
0/2/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp006 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/2/0 | z | 6 | |
IVp008 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
0/0/2 | z | 6 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | zk | 4 | |
IVp013 | Behavior Interventions in the Classroom |
0/2/0 | zk | 6 | |
IVp108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/2/0 | zk | 4 | |
Ps_0002 | Metodologický seminář k přípravě diplomových prací |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Úvod do kariérního poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
PS_0008 | Poradenská psychologie pro pedagogy |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 | 0/2/0 | z | 2 |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp014 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp018 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp019 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp021 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp022 | Education of Individuals with Visual Disabilities Pozn.: Předmět je určen pro studenty ERASMU |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp023 | Pathopsychology |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp025 | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp028 | Education for All – Practicle Experiences |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp038 | Perspektivy inkluzivního vzdělávání |
0/1/0 | z | 2 | |
SZ6061 | Seminář ke školní pedagogice |
! NOWANY ( SZ6043 , SZ6044 ) | 0/1/0 | z | 2 |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPp201 | Strategie podpory funkční gramotnosti |
0/2/0 | zk | 4 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 | |
SPp232 | Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi |
0/2/0 | k | 6 | |
SPp519 | Odborná praxe souvislá 1 - LS |
NOW ( SPp523 ) | 0/0/0 | z | 4 |
SPp523 | Reflektivní seminář 1 - LS |
NOW ( SPp519 ) | 0/2/0 | z | 3 |
SPp527 | Komunikace osob se sluchovým postižením 2 |
0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
JVp018 | Angličtina pro speciální pedagogy - D |
JVp017 | 0/2/0 | zk | 4 |
JVp038 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - D |
JVp037 | 0/2/0 | zk | 4 |
SPp514 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 1 Pozn.: Jen pro neslyšící studenty. |
0/4/0 | zk | 8 | |
SPp528 | Logopedie a surdopedie 1 - NKS Pozn.: Předmět si zapisují všichni, mimo neslyšících studentů |
NOW ( SPp529 ) | 0/2/0 | zk | 4 |
SPp529 | Logopedie a surdopedie 1 - sluchové postižení Pozn.: Předmět si zapisují všichni, mimo neslyšících studentů |
NOW ( SPp528 ) | 0/2/0 | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp006 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/2/0 | z | 6 | |
IVp010 | Realizace podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní praxi |
0/0/0 | z | 4 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | zk | 4 | |
Ps_0002 | Metodologický seminář k přípravě diplomových prací |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Úvod do kariérního poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | |
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny Pozn.: Studenti oboru SOVC - zapisují pouze absolventi základů somatopedie. |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 | 0/2/0 | z | 2 |
SPp011 | Rodinná terapie pro handicapované |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp014 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SPp226 | 0/0/0 | z | 4 |
SPp018 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp019 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp021 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp022 | Education of Individuals with Visual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp023 | Pathopsychology |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp024 | Využití oslabeného vidění v praktickém životě |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp026 | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp028 | Education for All – Practicle Experiences |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp030 | Special Education in International Perspectives |
0/2/0 | z | 6 | |
SPp031 | Výuka v heterogenní třídě - praktický seminář |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp035 | Podpora žáků v heterogenní třídě II. |
0/2/0 | z | 3 | |
SPp036 | Montessori vzdělávání jako příležitost ke změně |
0/2/0 | z | 3 | |
SPp038 | Perspektivy inkluzivního vzdělávání |
0/1/0 | z | 2 | |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IV_DP | Diplomová práce |
IV_DPp | 0/0/1 | z | 4 |
SPpK54 | Intervenční postupy – simulace u jedinců s narušenou komunikační schopností |
souhlas | 0/2/0 | k | 3 |
SPpK56 | Intervenční postupy - simulace u jedinců se sluchovým postižením |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp202 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp204 | Inkluzivní didaktika |
0/2/0 | k | 2 | |
SPp206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 | |
SPp520 | Odborná praxe souvislá 2 - LS |
SPp519 && NOW ( SPp524 ) | 0/0/0 | z | 4 |
SPp524 | Reflektivní seminář 2 - LS |
NOW ( SPp520 ) | 0/2/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPp515 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 2 Pozn.: Jen pro neslyšící studenty. |
0/4/0 | zk | 8 | |
SPp530 | Logopedie a surdopedie 2 - NKS |
0/2/0 | zk | 4 | |
SPp531 | Logopedie a surdopedie 2 - sluchové postižení |
0/2/0 | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IPPp21 | Úvod do metody instrumentálního obohacování |
0/1/0 | z | 2 | |
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp006 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/2/0 | z | 6 | |
IVp008 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
0/0/2 | z | 6 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | zk | 4 | |
IVp013 | Behavior Interventions in the Classroom |
0/2/0 | zk | 6 | |
IVp108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/2/0 | zk | 4 | |
Ps_0002 | Metodologický seminář k přípravě diplomových prací |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Úvod do kariérního poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0005 | Vedení třídnické hodiny |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
PS_0008 | Poradenská psychologie pro pedagogy |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 | 0/2/0 | z | 2 |
SPp011 | Rodinná terapie pro handicapované |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp014 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SPp226 | 0/0/0 | z | 4 |
SPp018 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp021 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp022 | Education of Individuals with Visual Disabilities Pozn.: Předmět je určen pro studenty ERASMU |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp023 | Pathopsychology |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp028 | Education for All – Practicle Experiences |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp038 | Perspektivy inkluzivního vzdělávání |
0/1/0 | z | 2 | |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IV_DPd | Diplomová práce - Dokončení |
IV_DP | 0/0/1 | z | 8 |
SPp233 | Získané neurogenní poruchy komunikace |
0/2/0 | k | 3 | |
SPp500 | Diagnostické domény žáků s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením |
0/4/0 | k | 4 | |
SPp521 | Odborná praxe souvislá 3 - LS |
SPp520 && NOW ( SPp525 ) | 0/0/0 | z | 4 |
SPp522 | Podpůrná opatření u žáků s narušenou komunikační schopností a sluchovým postižením |
0/4/0 | k | 3 | |
SPp525 | Reflektivní seminář 3 - LS |
NOW ( SPp521 ) | 0/2/0 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | |
IVp010 | Realizace podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní praxi |
0/0/0 | z | 4 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | zk | 4 | |
Ps_0002 | Metodologický seminář k přípravě diplomových prací |
0/1/0 | z | 1 | |
PS_0004 | Úvod do kariérního poradenství |
0/0/0 | z | 1 | |
PS_0006 | Práce s emocemi |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
PS_0007 | Aktuální otázky psychologie zdraví |
souhlas | 0/1/0 | z | 1 |
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 | 0/2/0 | z | 2 |
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SPp226 | 0/0/0 | z | 4 |
SPp018 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | |
SPp026 | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob |
0/2/0 | z | 2 | |
SPp028 | Education for All – Practicle Experiences |
0/2/0 | z | 4 | |
SPp030 | Special Education in International Perspectives |
0/2/0 | z | 6 | |
SPp038 | Perspektivy inkluzivního vzdělávání |
0/1/0 | z | 2 | |
SZ6074 | Kognitivní psychologie pro učitele |
// | k | 3 |
nahrazeni2