nahrazeni1
Atributy: N_SPZP_2K_2018
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve
formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
pokud není v poznámkách/komentářích uvedeno jinak, zapisuje student v semestru předmět zvoleného jazyka a navíc minimálně jeden z nabízených povinně volitelných předmětů.
Předměty k diplomové práci:
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP:
%DPp Diplomová práce - Projekt, %DP Diplomová práce, %DPd Diplomová práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou písmennou zkratku katedry).
Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPk200 | Strategie podpory matematické gramotnosti |
12 hodin | zk | 3 | |
SPk206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0 hodin | z | 0 | |
SPk210 | Patopsychologie 2 |
6 hodin | k | 3 | |
SPk231 | Obor: Specifické poruchy učení |
24 hodin | zk | 6 | |
SPk535 | Oftalmopedie-základní principy tyflorehabilitace, Braillovo písmo |
12 hodin | k | 3 | |
SZ6049 | Pedagogická psychologie |
! NOWANY ( SZ6649 ) | 6 hodin | zk | 4 |
SZ6051 | Školní pedagogika |
! NOWANY ( SZ6651 ) | 6 hodin | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
JVk014 | Angličtina pro speciální pedagogy II Pozn.: Předmět je vyučován v angličtině a je zakončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B2. |
15 hodin | zk | 4 | |
JVk034 | Němčina pro speciální pedagogy II Pozn.: Předmět je vyučován v němčině a je zakončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B2. |
15 hodin | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
6 hodin | k | 5 | |
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
2x 4 hodiny | z | 6 | |
IVk005 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
6 hodin | z | 6 | |
IVk108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
12 hodin | k | 3 | |
SPk003 | Inclusive Education |
12 hodin | z | 4 | |
SPk006 | Logopedická prevence |
6 hodin | z | 2 | |
SPk021 | Reedukace specifických poruch učení |
2x 3 hodiny | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPk201 | Strategie podpory funkční gramotnosti |
12 hodin | zk | 4 | |
SPk206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0 hodin | z | 0 | |
SPk230 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 |
6 hodin | zk | 3 | |
SPk232 | Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi |
12 hodin | k | 6 | |
SPk533 | Oftalmopedie 1 - základní diagnostické postupy v oboru zrakové terapie |
24 hodin | zk | 8 | |
SPk536 | Funkční vidění |
24 hodin | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
6 hodin | k | 5 | |
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
2x 4 hodiny | z | 6 | |
SPk001 | Alternativní komunikace |
6 hodin | z | 2 | |
SPk003 | Inclusive Education |
12 hodin | z | 4 | |
SPk004 | Special Education in International Perspectives |
12 hodin | z | 6 | |
SPk007 | Podpora žáků v heterogenní třídě II. |
12 hodin | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IV_DP | Diplomová práce |
IV_DPp | Individuální konzultace | z | 4 |
SPk202 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ |
12 hodin | zk | 4 | |
SPk204 | Inkluzivní didaktika |
12 hodin | k | 2 | |
SPk206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0 hodin | z | 0 | |
SPk532 | Intervenční postupy – Speciálněpedagogická podpora a intervence u osob s postižením zraku |
12 hodin | zk | 4 | |
SPk534 | Oftalmopedie 2 – strategie a možnosti podpory žáků v procesu edukace |
24 hodin | zk | 8 | |
SPk537 | Podpora a rozvoj zrakových funkcí a smyslového vnímání v raném a předškolním věku |
12 hodin | zk | 3 | |
SPk555 | Odborná praxe souvislá 1 - OF |
20 hodin | z | 10 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
6 hodin | k | 5 | |
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
2x 4 hodiny | z | 6 | |
IVk005 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
6 hodin | z | 6 | |
IVk108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
12 hodin | k | 3 | |
SPk003 | Inclusive Education |
12 hodin | z | 4 | |
SPk006 | Logopedická prevence |
6 hodin | z | 2 | |
SPk021 | Reedukace specifických poruch učení |
2x 3 hodiny | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IV_DPd | Diplomová práce - Dokončení |
IV_DP | Odevzdání DP | z | 8 |
SPk502 | Diagnostické domény žáků s tělesným, zrakovým a mentálním postižením |
24 hodin | k | 4 | |
SPk538 | Poradenská podpora a podpůrná opatření u jedinců se zrakovým postižením |
12 hodin | k | 4 | |
SPk556 | Odborná praxe souvislá 2 - OF |
SPk555 | 40 hodin | z | 10 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
2x 4 hodiny | z | 6 | |
SPk001 | Alternativní komunikace |
6 hodin | z | 2 | |
SPk004 | Special Education in International Perspectives |
12 hodin | z | 6 | |
SPk017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
20 hodin | z | 4 |
nahrazeni2