Chybová hlášení. Během zpracování Vaší předlohy byla zjištěna následující chyba:
Řádek 411: Překročen maximální počet vypisovaných předmětů (50). Zbytek ignoruji. Maximum můžete zvětšit na např. <DATA_PREDM MAX="150"> <DATA_PREDM> <PREDM_ATR ZKRATKA="volitelny_predmet" HODNOTA="&volitelny_predmet;"/> </DATA_PREDM> ^ </TABLE> Řádek 443: Překročen maximální počet vypisovaných předmětů (50). Zbytek ignoruji. Maximum můžete zvětšit na např. <DATA_PREDM MAX="150"> <DATA_PREDM> <PREDM_ATR ZKRATKA="volitelny_predmet" HODNOTA="&volitelny_predmet;"/> </DATA_PREDM> ^ </TABLE>Pokuste se předlohu opravit a nechat znovu zpracovat.
Hlavní atribut: B_LOG_CK_2021
Atribut volitelných předmětů: volitelny_predmet=SP
Použité zkratky:
Rozsah prez. = týdenní hodinová dotace v prezenčím studiu
Rozsah komb. = počet hodin prezenční výuky za semestr v kombinovaném studiu
Uk. = Typ ukončení (z=zápočet, k=kolokvium, zk=zkouška)
Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah prez. je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
Pravidla pro výběr určuje garant/ka programu a jsou zanesena v kontrolní šabloně.
Důležité odkazy:
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3000 | Základy zdravotních nauk |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3001 | Sociologie pro speciální pedagogy |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3002 | Oftalmologie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3040 | Psychopedie – základy oboru |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3111 | Logopedie 1 |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SP3171 | Surdopedie 1 |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SZ6026 | Úvod do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6626 ) | 0/0/.7 | 8 hodin | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JV001 | Vstupní test A2 - AJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Angličtina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV002 | Vstupní test A2 - NJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Němčina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV003 | Vstupní test A2 - RJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Ruština - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV004 | Vstupní test A2 - ŠJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Španělština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV005 | Vstupní test A2 - FJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Francouzština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3003 | Specifické poruchy učení – základy oboru |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3005 | Pediatrie |
! SP3005 | 1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 |
SP3007 | Metodologie speciálněpedagogického výzkumu 1 |
2/0/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3009 | Patopsychologie 1 |
2/0/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3017 | ORL – Foniatrie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP303E | Etopedie – základy oboru – E |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3030 | Etopedie – základy oboru |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SZ6028 | Vývojová psychologie |
! NOWANY ( SZ6628 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
SZ6097 | Teorie a metodika výchovy |
! NOWANY ( SZ6629 , SZ6029 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JVk013 | Angličtina pro speciální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk001 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v angličtině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk001 || JVp001 || JV001 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk033 | Němčina pro speciální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk002 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v němčině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk002 || JVp002 || JV002 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk041 | Ruština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JV003 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v ruštině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk003 || JVp003 || JV003 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk051 | Španělština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk004 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve španělštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk004 || JVp004 || JV004 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk061 | Francouzština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk005 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve francouzštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk005 || JVp005 || JV005 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3004 | Neurologie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3006 | Psychiatrie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3112 | Logopedie 2 |
SP3111 | 0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 |
SP3120 | Základy oftalmopedie |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3121 | Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3172 | Surdopedie 2 |
SP3171 | 0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 |
SP3180 | Základy somatopedie |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3181 | Speciálněpedagogická diagnostika somatopedická |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3050 | Sociální práce |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3100 | Alternativní a augmentativní komunikace |
0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SP3107 | Speech and Language Therapy and Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 4 | |
SP3114 | Vyvozování hlásek |
SP3112 | 0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | z | 2 |
SP3122 | Komunikační a simulační techniky oftalmopedické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3127 | Komunikace osob s duálním smyslovým postižením – základy |
0/2/0 | k | 3 | ||
SP3174 | Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga u dětí a žáků se sluchovým postižením |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | z | 2 | |
SP3182 | Komunikační a simulační techniky somatopedické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3991 | Speciálněpedagogická praxe |
0/0/0 | 2 týdny | z | 4 | |
SZ6038 | Pedagogická komunikace |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3008 | Jednopřípadové studie pro bakalářskou práci |
SP3007 && SP_BPp || IV_BPp | 0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 2 |
SP3099 | Inkluzivní speciální pedagogika |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3113 | Logopedie 3 |
SP3112 | 0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 6 |
SP3173 | Surdopedie 3 |
SP3172 | 0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 6 |
SP3882 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi diagnostické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 5 | |
SP3892 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická |
NOW ( SP3882 ) | 0/0/0 | 4 týdny | z | 10 |
SZ6034 | Sociální psychologie |
! NOWANY ( SZ6634 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3883 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi intervenční |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 5 | |
SP3893 | Speciálněpedagogická praxe intervenční |
SP3892 && NOW ( SP3883 ) | 0/0/0 | 4 týdny | z | 10 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
FJ0011 | Kurz španělštiny online 1 |
0/0/0 | e-learning a online konzultace | z | 4 | |
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/0/.7 | 2x 4 hodiny | z | 6 | |
IVk005 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 6 | |
IVk006 | Integrating Art Music and Drama into the Curriculum Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru.Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. Výuka proběhne on-line. |
0/0/1 | 12 hodin | z | 6 | |
IVk108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/0/1 | 12 hodin | k | 3 | |
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp003 | Praktické postupy při výuce dítěte s poruchou autistického spektra nebo jiným neurovývojovým postižením |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp006 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/2/0 | z | 6 | ||
IVp007 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | ||
IVp008 | Special Education in International Perspectives Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
0/0/2 | z | 6 | ||
IVp009 | Integrating Art Music and Drama into the Curriculum Pozn.: Předmět je otevřen pro studenty libovolného oboru. |
0/2/0 | z | 6 | ||
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
IVp012 | Empowering interview - participatory research method in special education Pozn.: Výuka bude v anglickém jazyce. |
0/0/2.5 | fall 2016 (details in Teacher's information) kurz 1x 30 hod/týden | z | 5 | |
IVp013 | Behavior Interventions in the Classroom |
0/2/0 | zk | 6 | ||
IVp014 | Sonderpädagogische Diagnostik in der Praxis |
0/0/2 | kurz 1x30h./týden (30h./Woche) | z | 5 | |
IVp015 | Sexualities and education |
0/0/1 | 2x 6 hodin | k | 6 | |
IVp016 | Kvalitativní výzkum ve speciálněpedagogické praxi |
SPp126 || SPk126 || SPp100 || SPk100 || SP7BP_MTO1 || SP2BK_MTO1 || SP7BK_MTO1 | 0/2/0 | z | 4 | |
IVp018 | The Art of Advanced Public Speaking Pozn.: Předmět je nabízen všem oborům. Výuka proběhne on-line |
0/2/0 | k | 6 | ||
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
IVp020 | Průvodce začínajícího učitele |
0/2/0 | z | 4 | ||
IVp021 | A Guide for Beginning Teachers |
0/2/0 | z | 4 | ||
IVp108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/2/0 | zk | 4 | ||
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SP_AUT | Autismus |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPEXCE | Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě |
0/0/0 | z | 4 | ||
SPk003 | Inclusive Education |
0/0/1 | 12 hodin | z | 4 | |
SPk006 | Logopedická prevence |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 2 | |
SPk010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPk226 || SPk231 | 0/0/0 | 6 hodin | z | 2 |
SPk012 | Snoezelen |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 2 | |
SPk021 | Reedukace specifických poruch učení |
0/0/.5 | 2x 3 hodiny | z | 2 | |
SPk104 | Oftalmologie Pozn.: Zapisují i studenti specializace Speciální andragogika osob se zdravotním postižením, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. Zapisují i studenti CŽV. |
souhlas | 0/0/.5 | 6 hodin | zk | 3 |
SPk203 | Funkční vidění Pozn.: Zapisují studenti všech specializací kromě etopedie. |
0/0/2 | 24 hodin | zk | 6 | |
SPLBP_PUP | Pohyb a umělecký projev ve světě sluchového postižení |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPLBP_RKDS | Rozvoj komunikačních dovedností osob se sluchovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp001 | Alternativní komunikace Pozn.: Nezapisují studenti programu Komunikační techniky a Logopedie. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp007 | Odborná praxe průběžná 2 |
0/0/1 | 2 týdny praxe | z | 2 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 || SPp229 | 0/2/0 | z | 2 | |
SPp011 | Rodinná terapie pro handicapované |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp016 | Autismus |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SPp226 || SPp229 | 0/0/0 | 20 hodin | z | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
FJ0012 | Kurz španělštiny online 2 |
0/0/0 | e-learning a online konzultace | z | 4 | |
IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVk003 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/0/.7 | 2x 4 hodiny | z | 6 | |
IVp001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | ||
IVp006 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
0/2/0 | z | 6 | ||
IVp010 | Realizace podpůrných opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní praxi |
0/0/0 | z | 4 | ||
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
IVp012 | Empowering interview - participatory research method in special education Pozn.: Výuka bude v anglickém jazyce. |
0/0/2.5 | fall 2016 (details in Teacher's information) kurz 1x 30 hod/týden | z | 5 | |
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
IVp020 | Průvodce začínajícího učitele |
0/2/0 | z | 4 | ||
IVp022 | Funkční vidění |
0/2/0 | 2x 6 hodin | zk | 6 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SPAMK_PRST | Případová studie |
0/0/0 | individuálně | z | 10 | |
SPAMP_PRST | Případová studie |
0/0/0 | individuálně | z | 6 | |
SP_AUT | Autismus |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPD4_RJB1 | Cizí jazyk na úrovni B1 Ruský jazyk |
20/0/0 | zk | 5 | ||
SP_KAPO | Kariérní poradenství |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPK_SP1b | Specializace 1b Psychopedie |
0/0/3.3 | 40 hodin | zk | 8 | |
SPk001 | Alternativní komunikace |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 2 | |
SPk002 | Výuka v heterogenní třídě – praktický seminář |
0/0/1 | 12 hodin | z | 4 | |
SPk003 | Inclusive Education |
0/0/1 | 12 hodin | z | 4 | |
SPk004 | Special Education in International Perspectives |
0/0/1 | 12 hodin | z | 6 | |
SPk008 | Případová studie |
0/0/1 | individuálně | z | 10 | |
SPk012 | Snoezelen |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 2 | |
SPk013 | Sociologie rodiny |
0/0/.5 | 6 hodin | z | 2 | |
SPk017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
0/0/0 | 20 hodin | z | 4 | |
SPk104 | Oftalmologie Pozn.: Zapisují studenti specializace Speciální adragogika osob se zdravotním postižením, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. |
0/0/.5 | 6 hodin | zk | 3 | |
SPLBP_PUP | Pohyb a umělecký projev ve světě neslyšících |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPLBP_RKDS | Rozvoj komunikačních dovedností u jedinců se sluchovým postižením Pozn.: Zapisují studenti oboru SP - komunikační techniky. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp001 | Alternativní komunikace Pozn.: Předmět nezapisují studenti se zaměřením na logopedii. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp002 | Alternativní přístupy k žákům se specifickými poruchami učení |
SPp226 | 0/2/0 | z | 2 | |
SPp003 | Inclusive Education |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | ||
SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp006 | Logopedická prevence |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp008 | Případová studie |
0/0/0 | individuálně | z | 10 | |
SPp009 | Reedukace mozkové obrny Pozn.: Studenti oboru SOVC - zapisují pouze absolventi základů somatopedie. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp010 | Reedukace specifických poruch učení |
SPp226 || SPp229 | 0/2/0 | z | 2 | |
SPp011 | Rodinná terapie pro handicapované |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp012 | Snoezelen |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp013 | Sociologie rodiny |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp015 | Symptomatické poruchy řeči |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp016 | Autismus |
0/2/0 | z | 2 | ||
SPp017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SPp226 || SPp229 | 0/0/0 | 20 hodin | z | 4 |
SPp018 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SPp019 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SPp021 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 |