Hlavní atribut: B_VY_CK_2020
Atribut volitelných předmětů: volitelny_predmet=SOCP
Použité zkratky:
Rozsah prez. = týdenní hodinová dotace v prezenčím studiu
Rozsah komb. = počet hodin prezenční výuky za semestr v kombinovaném studiu
Uk. = Typ ukončení (z=zápočet, k=kolokvium, zk=zkouška)
Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah prez. je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
Pravidla pro výběr určuje garant/ka programu a jsou zanesena v kontrolní šabloně.
Důležité odkazy:
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk111 | Základy psychologie |
0/1/0 | 12 hodin | zk | 6 | |
SOk117 | Osobnostní příprava vychovatele 1 |
0/1/0 | 12 hodin | z | 4 | |
SOk118 | Sociální aspekty výchovy |
0/1/0 | 12 hodin | k | 6 | |
SOk119 | Partnerské a respektující přístupy ve výchově |
0/1/0 | 12 hodin | k | 5 | |
SOk817 | Úvod do dramatické výchovy |
0/1/0 | 12 hodin | z | 4 | |
SOk818 | Úvod do tělesné výchovy |
0/1/0 | 12 hodin | z | 4 | |
SOk819 | Úvod do environmentální edukace |
0/1/0 | 12 hodin | z | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JV001 | Vstupní test A2 - AJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Angličtina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV002 | Vstupní test A2 - NJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Němčina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV003 | Vstupní test A2 - RJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Ruština - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV004 | Vstupní test A2 - ŠJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Španělština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV005 | Vstupní test A2 - FJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Francouzština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk110v | Základy pedagogiky |
0/1/0 | 12 hodin | zk | 6 | |
SOk123v | Výchova ve volném čase 1 - Metodika aktivit |
0/1.8/0 | 20 hodin | z | 3 | |
SOk126v | Projektování v pedagogické práci (praxe) |
0/1/0 | 5 hodin | zk | 6 | |
SOk127v | Osobnostní příprava vychovatele 2 |
SOp117 | 0/1/0 | 12 hodin | z | 4 |
SOk128 | Vývojová psychologie |
! NOWANY ( SZ6628 ) | 0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 |
SZ6029 | Teorie a metodika výchovy |
! NOWANY ( SZ6629 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JVk015 | Angličtina pro sociální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk001 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v angličtině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk001 || JVp001 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk035 | Němčina pro sociální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk002 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v němčině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk002 || JVp002 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk043 | Ruština pro sociální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk003 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v ruštině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk003 || JVp003 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk051 | Španělština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk004 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve španělštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk004 || JVp004 || JV004 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk061 | Francouzština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk005 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve francouzštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk005 || JVp005 || JV005 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
SOk827 | Dramatická výchova 1: Didaktika dramatické výchovy |
! NOWANY ( SOk828 , SOk829 ) | 0/1/0 | 12 hodin | k | 5 |
SOk828 | Tělesná výchova 1: Základy pohybových aktivit 1 |
! NOWANY ( SOk827 , SOk829 ) | 0/1/0 | 12 hodin | k | 5 |
SOk829 | Environmentální výchova 1: Základy environmentální výchovy pro vychovatele |
! NOWANY ( SOk827 , SOk828 ) | 0/1/0 | 12 hodin | k | 5 |
SZ6132 | Aktuální otázky teorie a metodiky výchovy |
! NOWANY ( SZ6118 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 , SZ6133 ) | 0/0/1 | 12 hodin | z | 2 |
SZ6133 | Dramatická výchova v pedagogické praxi |
! NOWANY ( SZ6118 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 , SZ6132 ) | 0/0/1 | 12 hodin | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk113 | Speciální pedagogika |
0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 | |
SOk130 | Propedeutika vědecké práce a pedagogického výzkumu |
0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 | |
SOk135 | Výtvarné tvořivé činnosti |
0/2/0 | 24 hodin | k | 4 | |
SOk136v | Praxe souvislá volnočasová |
0/0/0 | 10 dnů | k | 4 | |
SOk138 | Výchova ve volném čase |
0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk837 | Dramatická výchova 2: Dramatická výchova v RVP a její využití v ŠVP |
SOk827 && ! NOWANY ( SOk838 , SOk839 ) | 0/1.2/0 | 14 hodin | k | 5 |
SOk838 | Tělesná výchova 2: Základy pohybových aktivit 2 |
SOk828 && ! NOWANY ( SOk837 , SOk839 ) | 0/1.2/0 | 14 hodin | k | 5 |
SOk839 | Environmentální výchova 2: Environmentální myšlení pro vychovatele |
SOk829 && ! NOWANY ( SOk837 , SOk838 ) | 0/1.2/0 | 14 hodin | k | 5 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SO_BPp | Bakalářská práce - Projekt |
0/0/1 | z | 3 | ||
SOk144 | Vzájemné souvislosti sociální práce a sociální patologie v práci vychovatele |
0/1.5/0 | 18 hodin | zk | 6 | |
SOk146v | Praxe průběžná volnočasová Pozn.: Praxe ve výchovně-vzdělávacím zařízení pro volný čas. |
SOk136v | 0/0/2 | k | 5 | |
SOk154v | Etopedie a edukace dětí s poruchami chování |
0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 5 | |
SOk846 | Hudebně pohybová výchova pro vychovatele |
0/2/0 | 24 hodin | k | 4 | |
SOp161 | Internacionalizace |
0/0/0 | stáž či předmět v cizím jazyce | z | 0 | |
SZ6035 | Základy pedagogické diagnostiky |
! NOWANY ( SZ6635 ) | 0/0/.3 | 4 hodiny | z | 2 |
SZ6038 | Pedagogická komunikace |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk847 | Dramatická výchova 3: Strukturování dramatické hry |
SOk830 && SOk840 && SOk837 | 0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 |
SOk848 | Tělesná výchova 3: Didaktika tělesné výchovy |
SOk831 && SOk841 && SOk838 | 0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 |
SOk849 | Environmentální výchova 3: Praktikum z environmentální výchovy pro vychovatele |
SOk832 && SOk842 && SOk839 | 0/1.2/0 | 14 hodin | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk123v | Výchova ve volném čase 1 - Metodika aktivit |
0/1.8/0 | 20 hodin | z | 3 | |
SOk134v | Výchova ve volném čase 2 - Metodika her |
0/2.4/0 | 12 hodin | z | 3 | |
SOk150v | Inkluzivní a globální vzdělávání |
0/1/0 | 12 hodin | k | 5 | |
SOk151v | Interkulturní psychologie |
0/1/0 | 12 hodin | k | 6 | |
SOk156v | Souvislá pedagogická praxe ve školském zařízení |
0/1.2/0 | k | 5 | ||
SOk161v | Realizace výchovně-vzdělávacího projektu |
0/.8/0 | 10 hodin | k | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SOk160v | Repetitorium |
0/0/0 | Informace a kolokvium | k | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
FJ0011 | Kurz španělštiny online 1 |
0/0/0 | e-learning a online konzultace | z | 4 | |
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SC4BK_APSD | Alternativní přístupy ve školní didaktice Pozn.: Předmět je součástí profilace Asistent pedagoga a přednostně ho zapisují studenti se zájmem o ukončení celé profilace a dalších souvisejících předmětů. |
0/0/1 | 10 hodin | z | 3 | |
SC4BK_DMJV | Didaktické metody v jazykovém vzdělávání Pozn.: Předmět je součástí profilace Asistent pedagoga a přednostně ho zapisují studenti se zájmem o ukončení celé profilace a dalších souvisejících předmětů. |
0/0/1.2 | 14 hodin | z | 3 | |
SC4BK_DMPV | Didaktické metody v přírodních vědách Pozn.: Předmět je součástí profilace Asistent pedagoga a přednostně ho zapisují studenti se zájmem o ukončení celé profilace a dalších souvisejících předmětů. |
0/0/1.2 | 14 hodin | z | 3 | |
SO501 | Audiovizuální techniky pro děti se znevýhodněním Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO502 | Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
0/2/0 | doučování dětí v terénu | z | 3 | |
SO504 | Mentoring profesních praxí |
SOp040 || SOk440 | 0/2/0 | z | 3 | |
SO506 | Romský jazyk 1 Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO507 | Romský jazyk 2 Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
SO506 | 0/2/0 | z | 2 | |
SO509 | Sociální pedagog ve školním prostředí |
SOp136 | 0/2/0 | z | 3 | |
SO510 | Základy romologie 1 Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU, přednostně studentům PdF MU |
0/1/0 | z | 2 | ||
SO512 | Divadlo ve výchově |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO516 | Tvůrčí psaní |
0/2/0 | z | 1 | ||
So530 | L'éducation de drame en français |
0/0/0 | k | 4 | ||
So531 | Le théatre francais dans l enseignement |
0/0/0 | k | 6 | ||
SO533 | Gender a sexualita ve škole |
0/0/0 | z | 3 | ||
SO555 | Feuersteinovo instrumentální obohacování Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
0/2/0 | z | 2 | ||
SP0006 | Social and pedagogical support of inclusive education |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0009 | Psychological foundations of inclusive educational space |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0009u | Psichologični osnovi inkljuzivnogo osvitnogo prostoru |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SZ6064 | Úvod do filosofie |
1/0/0 | k | 3 | ||
SZ9BP_DSZ | Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
0/0/2 | doučování dětí v terénu | k | 3 | |
SZ9BP_IMOR | Gestalt Theatre - Kurz osobnostního rozvoje |
0/3/0 | z | 3 | ||
SZ9BP_METW | Metodologický workshop |
0/0/1.2 | 15 hodin | z | 2 | |
SZ9BP_MUZP | Muzejní pedagogika |
0/2/0 | k | 3 | ||
SZ9BP_PLAD | Playback divadlo Pozn.: Výuka blokově 2 dny. |
0/0/1.3 | blok (2 dny) | z | 2 | |
SZ9BP_SETP | Socially Engaged Theatre Project: Old Stories For Modern Times |
0/0/0 | 62 hodin | z | 3 | |
SZ9BP_SPSP | Sociální pedagog ve školní praxi |
0/0/2 | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
FJ0012 | Kurz španělštiny online 2 |
0/0/0 | e-learning a online konzultace | z | 4 | |
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SOp505 | Metodologický workshop |
0/1/0 | z | 2 | ||
SO501 | Audiovizuální techniky pro děti se znevýhodněním Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU. |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO502 | Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
0/2/0 | doučování dětí v terénu | z | 3 | |
SO503 | Education in Diverse Society |
0/1/0 | zk | 5 | ||
SO504 | Mentoring profesních praxí |
SOp155 || SOk740 || SOk741 | 0/2/0 | z | 3 | |
SO506 | Romský jazyk 1 Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO507 | Romský jazyk 2 Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
SO506 | 0/2/0 | z | 2 | |
SO508 | Selected Topics in Social Pedagogy |
0/1/0 | z | 2 | ||
SO509 | Sociální pedagog ve školním prostředí |
SOp136 | 0/2/0 | z | 3 | |
SO511 | Základy romologie 2 Pozn.: Kurz je otevřen všem studentům MU, přednostně studentům PdF MU |
SO510 | 0/1/0 | z | 2 | |
SO512 | Divadlo ve výchově |
0/2/0 | z | 2 | ||
SO514 | Loutka jako nástroj komunikace |
0/2/0 | z | 1 | ||
SO515 | Playback divadlo |
0/0/0 | 2 dny | z | 2 | |
So530 | Studio de création dans l'éducation |
0/0/0 | k | 4 | ||
So531 | Le théatre francais dans l enseignement |
0/0/0 | k | 6 | ||
SO533 | Gender a sexualita ve škole |
0/2/0 | z | 3 | ||
SO555 | Feuersteinovo instrumentální obohacování Pozn.: Kurz je otevřen VŠEM studentům MU |
0/2/0 | z | 2 | ||
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SV4BP_KZVT | Kurz výběrový (vodní turistika) |
0/0/3 | 5 dnů | z | 2 | |
SZ9BP_DHR | Deskové a jiné společenské hry |
0/2/0 | z | 2 | ||
SZ9BP_DSZ | Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí |
0/0/2 | doučování dětí v terénu | k | 3 | |
SZ9BP_DUTL | Divadlo utlačovaných |
0/0/2 | blok (2 dny) | z | 2 | |
SZ9BP_IMOR | Gestalt theatre - Kurz osobnostního rozvoje |
0/0/0 | 2+2 dny | z | 3 | |
SZ9BP_METW | Metodologický workshop |
0/0/1.2 | 14 hodin | z | 2 | |
SZ9BP_MPX | Mentoring profesních praxí |
0/0/2 | z | 3 | ||
SZ9BP_SFPR | Specifické formy osobnostně sociální výchovy |
0/2/0 | z | 2 | ||
SZ9BP_SPSP | Sociální pedagog ve školní praxi |
0/0/2 | z | 3 | ||
SZ9BP_ZT | Zahradní terapie pro pedagogy |
/2/ | z | 3 |