Hlavní atribut: B_LOG_CK_2021
Atribut volitelných předmětů: volitelny_predmet=SP
Použité zkratky:
Rozsah prez. = týdenní hodinová dotace v prezenčím studiu
Rozsah komb. = počet hodin prezenční výuky za semestr v kombinovaném studiu
Uk. = Typ ukončení (z=zápočet, k=kolokvium, zk=zkouška)
Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah prez. je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
Pravidla pro výběr určuje garant/ka programu a jsou zanesena v kontrolní šabloně.
Důležité odkazy:
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3000 | Základy zdravotních nauk |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3001 | Sociologie pro speciální pedagogy |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3002 | Oftalmologie |
1/0/.5 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3040 | Psychopedie – základy oboru |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3111 | Logopedie 1 |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SP3171 | Surdopedie 1 |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SZ6026 | Úvod do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6626 ) | 0/0/.7 | 8 hodin | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JV001 | Vstupní test A2 - AJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Angličtina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV002 | Vstupní test A2 - NJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Němčina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV003 | Vstupní test A2 - RJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Ruština - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV004 | Vstupní test A2 - ŠJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Španělština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV005 | Vstupní test A2 - FJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Francouzština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3003 | Specifické poruchy učení – základy oboru |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3005 | Pediatrie |
! SP3005 | 1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 |
SP3007 | Metodologie speciálněpedagogického výzkumu 1 |
2/0/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3009 | Patopsychologie 1 |
2/0/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3017 | ORL – Foniatrie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP303E | Etopedie – základy oboru – E |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3030 | Etopedie – základy oboru |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SZ6028 | Vývojová psychologie |
! NOWANY ( SZ6628 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
SZ6097 | Teorie a metodika výchovy |
! NOWANY ( SZ6629 , SZ6029 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JVk013 | Angličtina pro speciální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk001 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v angličtině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk001 || JVp001 || JV001 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk033 | Němčina pro speciální pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk002 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v němčině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk002 || JVp002 || JV002 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk041 | Ruština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JV003 (obvykle v lednu). Výuka probíhá v ruštině. Kurz je ukončen písemnou a ústní zkouškou na úrovni B1. |
JVk003 || JVp003 || JV003 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk051 | Španělština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk004 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve španělštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk004 || JVp004 || JV004 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
JVk061 | Francouzština pro pedagogy I Pozn.: Zápis vyžaduje úspěšné absolvování vstupního testu JVk005 (obvykle v lednu). Výuka probíhá ve francouzštině. Kurz je ukončen zkouškou na úrovni B1. |
JVk005 || JVp005 || JV005 | 0/0/1.3 | 15 hodin | zk | 5 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3004 | Neurologie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3006 | Psychiatrie |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3112 | Logopedie 2 |
SP3111 | 0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 |
SP3120 | Základy oftalmopedie |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3121 | Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP3172 | Surdopedie 2 |
SP3171 | 0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 5 |
SP3180 | Základy somatopedie |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3181 | Speciálněpedagogická diagnostika somatopedická |
0/3/0 | 3 bloky pro kombinované studium | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3050 | Sociální práce |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 2 | |
SP3100 | Alternativní a augmentativní komunikace |
0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 5 | |
SP3107 | Speech and Language Therapy and Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 4 | |
SP3114 | Vyvozování hlásek |
SP3112 | 0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | z | 2 |
SP3122 | Komunikační a simulační techniky oftalmopedické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3127 | Komunikace osob s duálním smyslovým postižením – základy |
0/2/0 | k | 3 | ||
SP3174 | Inkluzivní vzdělávání a role asistenta pedagoga u dětí a žáků se sluchovým postižením |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | z | 2 | |
SP3182 | Komunikační a simulační techniky somatopedické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP3991 | Speciálněpedagogická praxe |
0/0/0 | 2 týdny | z | 4 | |
SZ6038 | Pedagogická komunikace |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3008 | Jednopřípadové studie pro bakalářskou práci |
SP3007 && SP_BPp || IV_BPp || SP_BP2p | 0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 2 |
SP3099 | Inkluzivní speciální pedagogika |
0/1/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP3113 | Logopedie 3 |
SP3112 | 0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 6 |
SP3173 | Surdopedie 3 |
SP3172 | 0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 6 |
SP3882 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi diagnostické |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 5 | |
SP3892 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická |
NOW ( SP3882 ) | 0/0/0 | 4 týdny | z | 10 |
SZ6034 | Sociální psychologie |
! NOWANY ( SZ6634 ) | 0/0/.5 | 6 hodin | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP3883 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi intervenční |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 5 | |
SP3893 | Speciálněpedagogická praxe intervenční |
SP3892 && NOW ( SP3883 ) | 0/0/0 | 4 týdny | z | 10 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
IVk108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/0/1 | 12 hodin | k | 3 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SPEXCE3 | Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě 3 |
2/0/0 | z | 4 | ||
SPTHID | The Health Protection and Promotion in Individuals with Disorders of Intellectual Development |
0/0/0 | 1 konzultace - 6 hodin | k | 6 | |
SP0001 | Inclusive Education and Diversity |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0003 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0006 | Social and pedagogical support of inclusive education |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0009 | Psychological foundations of inclusive educational space |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0009u | Psichologični osnovi inkljuzivnogo osvitnogo prostoru |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0010 | Speech and Language Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0030 | Education of Individuals with Behavioral Disorder |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0040 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0044 | Education of Individuals with ASD (autism) |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0070 | Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0091 | Education for All – Experiences from Practice |
0/2/0 | k | 5 | ||
SP0096 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
souhlas | 0/2/0 | k | 6 | |
SP0966 | Art as a tool for communication in the inclusive culture |
0/2/0 | z | 4 | ||
SP0999 | Special Education in International Perspectives |
0/0/0 | z | 6 | ||
SP2093 | Reedukace specifických poruch učení |
SP2003 || SP2993 | 0/2/0 | z | 2 | |
SP2918 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SP2003 | 0/0/0 | 40 hodin | z | 4 |
SZ6064 | Úvod do filosofie |
1/0/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | ||
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
IVp020 | Průvodce začínajícího učitele |
0/2/0 | z | 4 | ||
IVp023 | Oftalmologie Pozn.: Zapisují studenti specializace Speciální adragogika osob se zdravotním postižením, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. |
0/0/1 | 12 hodin | zk | 3 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
PS_003 | Proměny symptomatologie ADHD v průběhu adolescence až do dospělosti |
1/0/0 | z | 2 | ||
SPEXCE | Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě |
2/0/0 | z | 4 | ||
SPSHIP | SHIP – Students, Heterogenity, Inclusion, Potential (International Blended Programme) |
0/2/0 | + týdenní výjezd | zk | 5 | |
SPTHID | The Health Protection and Promotion in Individuals with Disorders of Intellectual Development |
0/0/0 | 1 konzultace - 6 hodin | k | 6 | |
SP0001 | Inclusive Education and Diversity |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0003 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0006 | Social and pedagogical support of inclusive education |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0009u | Psichologični osnovi inkljuzivnogo osvitnogo prostoru |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0010 | Speech and Language Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0020 | Education of Individuals with Visual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0040 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0070 | Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0080 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0092 | Education for All – Experiences from Practice 2 |
0/2/0 | k | 5 | ||
SP0096 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
souhlas | 0/2/0 | k | 6 | |
SP0097 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 2 |
souhlas | 0/2/0 | 2 bloky | k | 6 |
SP0966 | Art as a tool for communication in the inclusive culture |
0/2/0 | z | 4 | ||
SP0999 | Special Education in International Perspectives |
0/0/0 | z | 6 | ||
SP2918 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SP2031 || SP2993 | 0/0/0 | 40 hodin | z | 4 |