Hlavní atribut: N_SPZP_1K_2023
Atribut volitelných předmětů: volitelny_predmet=SP
Použité zkratky:
Rozsah prez. = týdenní hodinová dotace v prezenčím studiu
Rozsah komb. = počet hodin prezenční výuky za semestr v kombinovaném studiu
Uk. = Typ ukončení (z=zápočet, k=kolokvium, zk=zkouška)
Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah prez. je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
Pravidla pro výběr určuje garant/ka programu a jsou zanesena v kontrolní šabloně.
Důležité odkazy:
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2000 | Strategie podpory matematické gramotnosti |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP2001 | Strategie podpory funkční gramotnosti |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2009 | Patopsychologie 2 |
1/0/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2110 | Balbutologie |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2173 | Komunikace osob se sluchovým postižením 1 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2031 | Specifické poruchy učení 1 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2007 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 3 | |
SP2008 | Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 6 | |
SP2174 | Komunikace osob se sluchovým postižením 2 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 2 | |
SP2181 | Odborná praxe souvislá 1 – LS |
NOW ( SP2981 ) | 0/0/0 | 2 týdny | z | 4 |
SP2981 | Reflektivní seminář 1 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 3 | |
SP2999 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2032 | Specifické poruchy učení 2 |
SP2031 | 0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 3 |
SP2111 | Logopedie a surdopedie 1 – NKS Pozn.: Předmět si zapisují všichni, mimo neslyšících studentů. |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2171 | Logopedie a surdopedie 1 - sluchové postižení Pozn.: Předmět si zapisují všichni, mimo neslyšících studentů. |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2175 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 1 Pozn.: Jen pro neslyšící studenty. |
0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2905 | Snoezelen |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2002 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 4 | |
SP2114 | Intervenční postupy – simulace u jedinců s narušenou komunikační schopností |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2170 | Intervenční postupy - simulace u jedinců se sluchovým postižením |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2182 | Odborná praxe souvislá 2 – LS |
NOW ( SP2982 ) | 0/0/0 | 3 týdny | z | 4 |
SP2982 | Reflektivní seminář 2 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2112 | Logopedie a surdopedie 2 - NKS |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2172 | Logopedie a surdopedie 2 - sluchové postižení |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | zk | 4 | |
SP2176 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 2 Pozn.: Jen pro neslyšící studenty. |
0/4/0 | 4 bloky pro kombinované studium | zk | 4 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
SP2004 | Inkluzivní didaktika |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 2 | |
SP2005 | Diagnostické domény |
0/2/0 | 1 blok pro kombinované studium | k | 4 | |
SP2006 | Podpůrná opatření |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2113 | Získané neurogenní poruchy komunikace |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | k | 3 | |
SP2183 | Odborná praxe souvislá 3 – LS |
NOW ( SP2983 ) | 0/0/0 | 4 týdny | z | 4 |
SP2983 | Reflektivní seminář 3 |
0/2/0 | 2 bloky pro kombinované studium | z | 3 | |
SP2999 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika |
0/0/0 | z | 0 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
IVk108 | Sociologie postižení a znevýhodnění |
0/0/1 | 12 hodin | k | 3 | |
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SPEXCE3 | Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě 3 |
2/0/0 | z | 4 | ||
SPTHID | The Health Protection and Promotion in Individuals with Disorders of Intellectual Development |
0/0/0 | 1 konzultace - 6 hodin | k | 6 | |
SP0001 | Inclusive Education and Diversity |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0003 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0006 | Social and pedagogical support of inclusive education |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0009 | Psychological foundations of inclusive educational space |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0009u | Psichologični osnovi inkljuzivnogo osvitnogo prostoru |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0010 | Speech and Language Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0030 | Education of Individuals with Behavioral Disorder |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0040 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0044 | Education of Individuals with ASD (autism) |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0070 | Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0091 | Education for All – Experiences from Practice |
0/2/0 | k | 5 | ||
SP0096 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
souhlas | 0/2/0 | k | 6 | |
SP0966 | Art as a tool for communication in the inclusive culture |
0/2/0 | z | 4 | ||
SP0999 | Special Education in International Perspectives |
0/0/0 | z | 6 | ||
SP2093 | Reedukace specifických poruch učení |
SP2003 || SP2993 | 0/2/0 | z | 2 | |
SP2918 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SP2003 | 0/0/0 | 40 hodin | z | 4 |
SZ6064 | Úvod do filosofie |
1/0/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/0/.5 | 6 hodin | k | 5 | |
IVp002 | Genderově senzitivní vzdělávání |
0/2/0 | k | 5 | ||
IVp004 | iPad ve speciální pedagogice |
0/2/0 | z | 3 | ||
IVp011 | Introduction to Special Needs Education - Online |
0/0/0 | ONLINE | zk | 4 | |
IVp019 | Institucionální péče a vzdělávání v raném dětství Pozn.: výuka proběhne on-line |
0/2/0 | 4x 3 hod bloky za semestr | k | 4 | |
IVp020 | Průvodce začínajícího učitele |
0/2/0 | z | 4 | ||
IVp023 | Oftalmologie Pozn.: Zapisují studenti specializace Speciální adragogika osob se zdravotním postižením, kteří předmět neabsolvovali v bakalářském studiu. |
0/0/1 | 12 hodin | zk | 3 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
PS_003 | Proměny symptomatologie ADHD v průběhu adolescence až do dospělosti |
1/0/0 | z | 2 | ||
SPEXCE | Speciální pedagogika v mezioborové perspektivě |
2/0/0 | z | 4 | ||
SPSHIP | SHIP – Students, Heterogenity, Inclusion, Potential (International Blended Programme) |
0/2/0 | + týdenní výjezd | zk | 5 | |
SPTHID | The Health Protection and Promotion in Individuals with Disorders of Intellectual Development |
0/0/0 | 1 konzultace - 6 hodin | k | 6 | |
SP0001 | Inclusive Education and Diversity |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0003 | Specific Learning Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0006 | Social and pedagogical support of inclusive education |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0006u | Socialno-pedagogičnij suprovid inkljuzivnoj osviti |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0009u | Psichologični osnovi inkljuzivnogo osvitnogo prostoru |
0/2/0 | e-learning | k | 4 | |
SP0010 | Speech and Language Disability |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0020 | Education of Individuals with Visual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0040 | Education of Individuals with Intellectual Disabilities |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0070 | Education of Individuals with Hearing Impairment |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0080 | Education of Individuals with Physical Disabilities and Chronic Disease |
0/2/0 | k | 4 | ||
SP0092 | Education for All – Experiences from Practice 2 |
0/2/0 | k | 5 | ||
SP0096 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 1 |
souhlas | 0/2/0 | k | 6 | |
SP0097 | Bildung und Förderung von Menschen mit Behinderung 2 |
souhlas | 0/2/0 | 2 bloky | k | 6 |
SP0966 | Art as a tool for communication in the inclusive culture |
0/2/0 | z | 4 | ||
SP0999 | Special Education in International Perspectives |
0/0/0 | z | 6 | ||
SP2918 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení |
SP2031 || SP2993 | 0/0/0 | 40 hodin | z | 4 |