Hlavní atribut: B_NJ3S_HP_2018
Atribut volitelných předmětů: volitelny_predmet=NJ
Použité zkratky:
Rozsah prez. = týdenní hodinová dotace v prezenčím studiu
Rozsah komb. = počet hodin prezenční výuky za semestr v kombinovaném studiu
Uk. = Typ ukončení (z=zápočet, k=kolokvium, zk=zkouška)
Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah prez. je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty:
Pravidla pro výběr určuje garant/ka programu a jsou zanesena v kontrolní šabloně.
Důležité odkazy:
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_AA10 | Úvod do studia němčiny |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_AA20 | Úvod do akademického psaní |
1/0/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_B101 | Jazyková cvičení B1+/1 Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
0/4/0 | 18 hodin v kombinované formě | z | 4 | |
NJ_K100 | Kultura a společnost německy mluvících zemí |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
SZ6000 | Úvod do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6600 ) | 2/0/0 | zk | 4 | |
SZ6001 | Seminář k úvodu do pedagogiky a psychologie |
! NOWANY ( SZ6601 ) | 0/1/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JV001 | Vstupní test A2 - AJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Angličtina - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV003 | Vstupní test A2 - RJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Ruština - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV004 | Vstupní test A2 - ŠJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Španělština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
JV005 | Vstupní test A2 - FJ Pozn.: Vstupní test pro prezenční bakalářské studium. Nutno úspěšně absolvovat v předstihu (obvykle v lednu) před zápisem předmětu Francouzština pro pedagogy - A v jarním semestru. |
0/0/0 | Úvodní konzultace na začátku semestru, dále samostudium. | z | 1 | |
NJ_D301 | Prezentační dovednosti v němčině |
0/1/0 | 3 x 2 hodiny v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G210 | Vnitřní struktura slovních forem v němčině |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_K130 | Spolková země Bavorsko |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L110 | Kratší německá próza |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M130 | Jazykové portfolio jako nástroj autonomního učení |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M140 | Strategie učení se cizím jazykům |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M305 | Alternativní přístupy ve výuce cizích jazyků Pozn.: Výuka proběhne formou tří hospitací na alternativních školách. Informace o termínech přijdou v mailu. |
NJ_B101 | 0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 |
NJ_M401 | Rozšiřování slovní zásoby |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_M501 | Didaktika mnohojazyčnosti |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_B102 | Jazyková cvičení B1+/2 Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
NJ_B101 | 0/2/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 4 |
NJ_G100 | Fonetika a fonologie němčiny |
1/1/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 4 | |
NJ_L101 | Úvod do analýzy literárního textu |
0/1/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
SZ6003 | Vývojová psychologie |
! NOWANY ( SZ6603 ) | 1/1/0 | k | 3 | |
SZ6004 | Teorie a metodika výchovy |
! NOWANY ( SZ6604 ) | 1/0/0 | k | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JVp011 | Angličtina pro pedagogy - A |
JVp001 || JVk001 || JV001 | 0/2/0 | z | 2 | |
JVp041 | Ruština pro pedagogy - A |
JVp003 || JVk003 || JV003 | 0/2/0 | z | 2 | |
JVp051 | Španělština pro pedagogy - A |
JVp004 || JVk004 || JV004 | 0/2/0 | z | 2 | |
JVp061 | Francouzština pro pedagogy - A |
JVp005 || JVk005 || JV005 | 0/2/0 | z | 2 | |
NJ_G130 | Výuka německé výslovnosti: metody nácviku a kompetence Pozn.: Výuka probíhá blokově. |
0/1/0 | 12 hodin | k, z | 2 | |
NJ_G310 | Kontrastivní syntax |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G330 | Úvod do složkové syntaxe |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G990 | Slovníky, korpusy a jiné pomůcky pro němčináře |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L120 | Tématický literární seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L131 | Mezinárodní literární seminář II |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M120 | Teorie osvojování jazyka |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M302 | Motivace ve výuce cizího jazyka Pozn.: Výuka probíhá v pátek. |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M502 | Moderní technologie ve výuce němčiny |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M503 | Metoda CLIL (integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka) |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M720 | Výzkum v didaktice cizích jazyků |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_P001 | Překladatelský seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
SZ6013 | Dramatická výchova v pedagogické praxi |
! NOWANY ( SZ6118 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6014 | Globální rozvojové vzdělávání v přípravě učitele |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6118 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6015 | Metodika průřezových témat v RVP |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6118 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6016 | Metodika respektující výchovy |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6118 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6018 | Osobnostní a sociální příprava |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6118 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6019 | Podpora seberozvoje žáka skrze koučovací techniky |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6118 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6020 | Specifika práce v multietnické třídě |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6118 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6021 | Sociálně patologické jevy v životě žáků ZŠ a studentů SŠ |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6118 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6022 | Výchova k hodnotám jako součást pedagogické profese |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6118 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6023 | Výchova nadaných žáků |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6118 , SZ6119 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6118 | Učíme (se) v kruhu |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6120 ) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6119 | Projekty jako nástroj rozvoje kompetencí k podnikavosti |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6118 , SZ6120 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 | |
SZ6120 | Výchovné situace ve škole: kazuistiky, analýza a interpretace |
! NOWANY ( SZ6013 , SZ6014 , SZ6015 , SZ6016 , SZ6018 , SZ6019 , SZ6020 , SZ6021 , SZ6022 , SZ6023 , SZ6119 , SZ6118 )&&( semestr ( 1 )|| semestr ( 2 )) | 0/2/0 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_B201 | Jazyková cvičení B2 Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
( NJ_B101 )&&( NJ_B102 ) | 0/2/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 |
NJ_G200 | Morfologie němčiny |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 3 | |
NJ_L103 | Německy psaná literatura po roce 1900 |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_M100 | Základy oborové didaktiky 1 |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 3 | |
SZ6005 | Speciální a inkluzivní pedagogika Pozn.: Nezapisují studenti oboru Speciální pedagogika se zaměřením na vzělávání. |
! NOWANY ( SZ6108 ) | 1/1/0 | z | 3 | |
SZ6006 | Výzkum v pedagogické praxi |
! NOWANY ( SZ6606 ) | 1/1/0 | zk | 4 | |
SZ6008 | Sebezkušenostní příprava na profesi I |
! NOWANY ( SZ6608 ) | 0/1/0 | 3x180 minut | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
JVp012 | Angličtina pro pedagogy - B |
JVp011 | 0/2/0 | zk | 3 | |
JVp042 | Ruština pro pedagogy - B |
JVp041 | 0/2/0 | zk | 3 | |
JVp052 | Španělština pro pedagogy - B |
JVp051 | 0/2/0 | zk | 3 | |
JVp062 | Francouzština pro pedagogy - B |
JVp061 | 0/2/0 | zk | 3 | |
NJ_D301 | Prezentační dovednosti v němčině |
0/1/0 | 3 x 2 hodiny v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G210 | Vnitřní struktura slovních forem v němčině |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_K130 | Spolková země Bavorsko |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_K501 | Autentické materiály ve výuce němčiny |
0/1/0 | k, z | 2 | ||
NJ_L110 | Kratší německá próza |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M130 | Jazykové portfolio jako nástroj autonomního učení |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M140 | Strategie učení se cizím jazykům |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M305 | Alternativní přístupy ve výuce cizích jazyků Pozn.: Výuka proběhne formou tří hospitací na alternativních školách. Informace o termínech přijdou v mailu. |
NJ_B101 | 0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 |
NJ_M401 | Rozšiřování slovní zásoby |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_M501 | Didaktika mnohojazyčnosti |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
SZ6007 | Asistentská praxe - doučování 1 |
souhlas | 0/0/0 | 60 hodin | z | 2 |
SZ6121 | Asistentská praxe - doučování |
! NOWANY ( SZ6122 , SZ6722 , SZ6124 , SZ6724 , SZ6125 , SZ6725 ) | 0/0/0 | 60 hodin | z | 2 |
SZ6122 | Asistentská praxe - asistent pedagoga |
( SZ6004 || SZ6604 ) && ( NOW ( SZ6008 ) || SZ6008 ) && ! NOWANY ( SZ6121 , SZ6721 , SZ6124 , SZ6724 , SZ6125 , SZ6725 ) | 0/0/5 | 60 hodin | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_B202 | Jazyková cvičení B2+/1 Pozn.: Kombinované studium má výuku v pátek, prezenční od pondělí do čtvrtka. |
NJ_B201 | 0/2/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 |
NJ_G300 | Syntax němčiny |
2/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 4 | |
NJ_L102 | Německy psaná literatura před rokem 1900 |
1/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
SZ6010 | Základy pedagogické diagnostiky |
! NOWANY ( SZ6610 ) | 0/1/0 | z | 2 | |
SZ6011 | Sebezkušenostní příprava na profesi II |
! NOWANY ( SZ6611 ) | 0/1/0 | 3x180 minut | z | 2 |
SZ6012 | Pedagogická komunikace |
0/2/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_G130 | Výuka německé výslovnosti: metody nácviku a kompetence Pozn.: Výuka probíhá blokově. |
0/1/0 | 12 hodin | k, z | 2 | |
NJ_G310 | Kontrastivní syntax |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G330 | Úvod do složkové syntaxe |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G990 | Slovníky, korpusy a jiné pomůcky pro němčináře |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L120 | Tématický literární seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L131 | Mezinárodní literární seminář II |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M120 | Teorie osvojování jazyka |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M302 | Motivace ve výuce cizího jazyka Pozn.: Výuka probíhá v pátek. |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M502 | Moderní technologie ve výuce němčiny |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M503 | Metoda CLIL (integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka) |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M720 | Výzkum v didaktice cizích jazyků |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_P001 | Překladatelský seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_P101 | Praktická jazyková cvičení: mediace |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
SZ6086 | Asistentská praxe - doučování 2 |
souhlas | 0/0/0 | 60 hodin | z | 2 |
SZ6121 | Asistentská praxe - doučování |
! NOWANY ( SZ6721 , SZ6122 , SZ6722 , SZ6124 , SZ6724 , SZ6125 , SZ6725 ) | 0/0/0 | 60 hodin | z | 2 |
SZ6122 | Asistentská praxe - asistent pedagoga |
( NOW ( SZ6011 ) || SZ6611 ) && ! NOWANY ( SZ6722 , SZ6121 , SZ6721 , SZ6124 , SZ6724 , SZ6125 , SZ6725 ) | 0/0/5 | 60 hodin | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_B204 | Jazyková cvičení B2+/2 |
NJ_B201 && NJ_B202 | 0/2/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 4 |
NJ_G400 | Lexikologie a stylistika němčiny |
2/0/0 | 12 hodin v kombinované formě | zk | 4 | |
SZ6009 | Sociální psychologie |
! NOWANY ( SZ6609 ) | 1/1/0 | k | 3 | |
SZ6123 | Asistentská praxe - asistent pedagoga ve škole |
( SZ6121 || SZ6122 )&&! NOWANY ( SZ6723 , SZ6126 , SZ6726 ) | 0/0/5 | 60 hodin | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_D301 | Prezentační dovednosti v němčině |
0/1/0 | 3 x 2 hodiny v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G210 | Vnitřní struktura slovních forem v němčině |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_K130 | Spolková země Bavorsko |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_K501 | Autentické materiály ve výuce němčiny |
0/1/0 | k, z | 2 | ||
NJ_L110 | Kratší německá próza |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M130 | Jazykové portfolio jako nástroj autonomního učení |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M140 | Strategie učení se cizím jazykům |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M305 | Alternativní přístupy ve výuce cizích jazyků Pozn.: Výuka proběhne formou tří hospitací na alternativních školách. Informace o termínech přijdou v mailu. |
NJ_B101 | 0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 |
NJ_M401 | Rozšiřování slovní zásoby |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_M501 | Didaktika mnohojazyčnosti |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_M110 | Základy oborové didaktiky 2 |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_G130 | Výuka německé výslovnosti: metody nácviku a kompetence Pozn.: Výuka probíhá blokově. |
0/1/0 | 12 hodin | k, z | 2 | |
NJ_G310 | Kontrastivní syntax |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G330 | Úvod do složkové syntaxe |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_G990 | Slovníky, korpusy a jiné pomůcky pro němčináře |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L120 | Tématický literární seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L131 | Mezinárodní literární seminář II |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M120 | Teorie osvojování jazyka |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M222 | Aktuální témata výuky cizích jazyků - zahraniční vyučující Pozn.: Aktuální téma je uvedeno v sylabu. |
0/1/0 | k | 3 | ||
NJ_M302 | Motivace ve výuce cizího jazyka Pozn.: Výuka probíhá v pátek. |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M502 | Moderní technologie ve výuce němčiny |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M503 | Metoda CLIL (integrovaná výuka předmětu a cizího jazyka) |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_M720 | Výzkum v didaktice cizích jazyků |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_P001 | Překladatelský seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_P101 | Praktická jazyková cvičení: mediace |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_A102 | Němčina pro začátečníky 2 |
(! NJ_B101 )&&(! NJ_B102 )&&(! NJ_B201 )&&(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A104 | Němčina pro začátečníky 4 |
(! NJ_B101 )&&(! NJ_B102 )&&(! NJ_B201 )&&(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/2/0 | z | 4 | |
NJ_D101 | Konverzace v němčině 1 |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_D302 | Příprava online kurzů |
0/1/0 | 4 bloky v pátek | k, z | 2 | |
NJ_D402 | Kreativní psaní |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_D712 | Online němčina: gramatika A2+ |
(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/1/0 | zk, z | 2 | |
NJ_G111 | Cvičení z německé fonetiky 1 |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G211 | Cvičení z německé morfologie |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G411 | Cvičení z lexikologie a slovotvorby |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_K311 | Kulturní akce v němčině |
0/0/0 | v závislosti na akcích | z | 2 | |
NJ_M750 | Mezinárodní seminář o jazykové integraci, EDUC Brno-Postupim |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_ZP | Závěrečná práce |
0/0/0 | 10 hod ind. konzultace (dle potřeby, min. 4 hod) | z | 2 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
SZ6064 | Úvod do filosofie |
1/0/0 | k | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah prez. | Rozsah komb. | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|---|
NJ_AA30 | Cvičení k psaní závěrečné práce |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_A101 | Němčina pro začátečníky 1 |
(! NJ_B101 )&&(! NJ_B102 )&&(! NJ_B201 )&&(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A103 | Němčina pro začátečníky 3 |
(! NJ_B101 )&&(! NJ_B102 )&&(! NJ_B201 )&&(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/2/0 | z | 4 | |
NJ_A105 | Němčina pro začátečníky 5 |
(! NJ_B201 )&&(! NJ_B202 )&&(! NJ_B204 )&&(! NJ_C101 )&&(! NJ_C102 )&&(! NJ_C201 ) | 0/2/0 | z | 4 | |
NJ_D102 | Konverzace v němčině 2 |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_D202 | Gramatická cvičení |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_D302 | Příprava online kurzů |
0/1/0 | 3 bloky v pátek | k, z | 2 | |
NJ_D401 | Němčina pro studium a práci v zahraničí |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_D721 | Online němčina: gramatika B1 Pozn.: Výuka probíhá online, asynchronně. |
0/0/1 | výuka probíhá individuálně, online | zk, z | 2 | |
NJ_D740 | Online němčina A2/B1: německé souvětí Pozn.: Výuka probíhá online, asynchronně. |
0/0/1 | výuka probíhá individuálně, online | z | 2 | |
NJ_G311 | Cvičení z německé syntaxe |
0/2/0 | 12 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_G511 | Cvičení k lingvistickým konceptům pro učitele němčiny |
NOW ( NJ_G500 ) | 0/1/0 | 3 hodiny v kombinované formě | z | 2 |
NJ_G950 | Německá nářečí |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | z | 2 | |
NJ_K311 | Kulturní akce v němčině |
0/0/0 | v závislosti na akcích | z | 2 | |
NJ_K420 | Výuka profesního jazyka projektovou formou |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_L802 | Poezie ve výuce němčiny |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_M131 | (Sebe)hodnocení při učení a vyučování cizího jazyka |
0/1/0 | z | 2 | ||
NJ_M306 | Vzdělávací politika v Berlíně |
0/0/2.7 | 4 dny | z | 2 | |
NJ_P001 | Překladatelský seminář |
0/1/0 | 6 hodin v kombinované formě | k, z | 2 | |
NJ_ZP | Závěrečná práce |
0/0/0 | 10 hod ind. konzultace | z | 2 | |
Ped_Dobro | Dobrovolnictví |
0/0/0 | 40 hodin | z | 2 | |
PS_003 | Proměny symptomatologie ADHD v průběhu adolescence až do dospělosti |
1/0/0 | z | 2 |