NI ARM RÁMCOVÁ SMLOUVA O ZABEZPEČENÍ ODBORNÉ PRAXE STUDENTŮ uzavřená mezi smluvními stranami: I. Masarykova univerzita se sídlem Žerotínovo nám. 617/9, 601 77 Brno IČO:00216224 zastoupená děkanem Farmaceutické fakulty MU, prof. PharmDr. Mgr. Davidem Vetchým, Ph.D. adresa pro korespondenci (např. zaslání podepsaného výtisku Smlouvy): Farmaceutická fakulta MU, Ústav aplikované farmacie, Palackého tř. 1946/1, 612 00 Brno kontaktní osoba (odborný dohled nad praxí): PharmDr. Túnde Ambrus, Ph.D. (ambrust@pharm.muni.cz), tel. +420 541 562 815 (dále jen „FaF MU") II. Poskytovatel praxe Název: MedicProgress, a.s. Sídlo: Hněvotín 588, 783 47 Hněvotín IČO: 289 62 338 Zastoupen: Ing. Pavlem Sedláčkem, předsedou představenstva Kontaktní osoba: Ing. Lenka Vágnerová, vagnerova.lenka@medicprogress.cz, +420 606 760 638 (dále jen „Poskytovatel") I. Předmět smlouvy 1. Předmětem smlouvy je sjednání podmínek pro realizaci odborné praxe FaF MU v rámci jejich studia v akreditovaných bakalářských a magisterských studijních programech uskutečňovaných FaF MU v oblasti odborných činností realizovaných Poskytovatelem. II. Délka a termín praxe 1. Délka praxe u jednoho studenta bude dohodnuta mezi kontaktními osobami smluvních stran, a to tak, aby odpovídala provozním možnostem Poskytovatele a požadavkům studijních předmětů zařazených do studijního plánu studenta. 2. Celkový rozsah praxe se sjednává maximálně na 2 týdny/6 týdnů, denní rozsah odborné praxe je stanoven na 8 hodin za jeden pracovní den. 3. Konkrétní termín nástupu studentů na praxi bude dojednán kontaktními osobami smluvních stran. Stránka 1 z 3 III. Obsahová náplň praxe 1. Obsahová náplň praxe bude stanovena tak, aby odpovídala požadavkům studijního plánu a aktuálnímu zařazení studenta do semestru/roku studia. 2. Obsahová náplň praxe pro konkrétního studenta bude dohodnuta kontaktními osobami smluvních stran před nástupem studenta na praxi. IV. Závazky smluvních stran 1. FaF MU se zavazuje: a) připravit studenty pro výkon základních odborných činností realizovaných v rámci praxe po stránce teoretické, b) před nástupem na praxi informovat studenty o odborné náplni praxe a požadavcích na její splnění, c) seznámit studenty se zněním této smlouvy v rozsahu, který se na ně vztahuje, d) upozornit studenty na povinnost při jednání s kontaktní osobou Poskytovatele prokázat se platným průkazem studenta FaF MU, příp. potvrzením o studiu, e) před nástupem na praxi upozornit studenty na povinnost dodržovat vnitřní předpisy Masarykovy univerzity a FaF MU a obecně platné právní předpisy, f) před nástupem na praxi upozornit studenty na povinnost dodržovat interní předpisy Poskytovatele k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, hygienický režim a provozní řád pracoviště, pokyny supervízora praxe a vedoucího daného zařízení, g) před nástupem na praxi upozornit studenty na povinnost dodržovat zásady ochrany osobních údajů a mlčenlivost ve vztahu k informacím majícím charakter obchodního tajemství, h) před nástupem na praxi upozornit studenty na odpovědnost vůči Poskytovateli za škodu, kterou způsobí při odborné praxi nebo v přímé souvislosti s ní, i) před nástupem na praxi poučit studenty, aby si pro absolvování odborné praxe zajistili pojištění odpovědnosti za škody pro případ, že by při odborné praxi nebo v přímé souvislosti sní způsobili škodu Poskytovateli nebo jakékoliv třetí osobě, a že pojistnou smlouvu jsou studenti povinni předložit Poskytovateli před nástupem na odbornou praxi, j) poskytnout Poskytovateli konzultace s kontaktní osobou a pověřenými akademickými pracovníky FaF MU v záležitostech týkajících se organizace, obsahové náplně a průběhu odborné praxe. 2. Poskytovatel se zavazuje: a) pověřit vedením praxe studentů zkušené supervizory s absolvovaným vysokoškolským vzděláním 2. stupně v souladu s odbornou náplní a zaměřením praxe podle čl. III této smlouvy, b) zajistit před nástupem studentů na praxi řádné seznámení s předpisy v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany, provozním řádem a dalšími vnitřními předpisy Poskytovatele vztahujícími se k výkonu praxe, c) umožnit studentům vstup na pracoviště určená pro výkon praxe a do dalších souvisejících prostorů, d) zajistit a poskytnout studentům prostor k odkládání osobních věcí, e) poskytnout studentům osobní ochranné pracovní prostředky, bude-li to charakter práce vyžadovat, f) seznámit pověřené supervizory studentů se zněním této smlouvy v rozsahu, který se na ně vztahuje, g) umožnit kontaktní osobě a pověřeným akademickým pracovníkům FaF MU kontrolu průběhu praxe, h) zhodnotit průběh a potvrdit absolvování odborné praxe studentů. Stránka 2 z 3 V. Doba trvání smlouvy, její změny a ukončení 1. Tato smlouva se uzavírá na dobu neurčitou. 2. Smlouvu je možno měnit a doplňovat formou vzestupně číslovaných písemných dodatků. 3. Smluvní vztah lze ukončit písemnou dohodou smluvních stran nebo písemnou výpovědí. Pro případ výpovědi s sjednává lměsíční výpovědní lhůta, která začne plynout od prvního dne měsíce, bezprostředně následujícího po jejím doručení druhé smluvní straně. 4. Smluvní strany mohou od smlouvy odstoupit, pokud druhá strana neplní své závazky vyplývající z čl. IV této smlouvy. Právní účinky nastávají dnem doručení jeho písemného vyhotovení druhé smluvní straně. VI. Společná a závěrečná ustanovení 1. Odborná praxe je oboustranně bez nároku na odměnu. 2. Odpovědnost za škodu, ke které dojde v průběhu praxe studentů u Poskytovatele, se řídí ustanovením § 391 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. f\ 3. Smlouva se vyhotovuje ve dvou stejnopisech s platností originálu, přičemž každé smluvní stra náleží jedno vyhotovení. 4. Platnosti a účinnosti nabývá smlouva dnem jejího podpisu oběma smluvními stranami. ne V Brně dne f: 6 -H- 2023 (MASARYKOVA UNIVERZITA m FARMACEITTIC CÁ FAKULTA s*—\ Palackěho/ř. 1946/1, S1ZQB-érno \ IČ: 00216^24, DIG^CJDeí 16224 V Hněvotíně dne □ MEDICPROGRESS, a.s. (01) Hněvotín 588, 783 47 Hněvotín IČ: 28962338, DIČ: CZ28962338 prof. PharmDr. Mgr. David Vetchý, Ph.D. děkan FáF Ml Ing. Pavel Sedláček předseda představenstva MedicProgress, a.s. Stránka 3 z 3