4. Sociální znevýhodnění, školní prostředí, hodnoty a inkluze – možné souvislosti

Lenka Gulová

Obsah kapitoly


4.6 Použitá literatura

Použitá literatura

  • Brezinka, W. (1994). Filozofické základy výchovy. Zvon.
  • Dorotíková, S. (1998). Filosofie hodnot: Problémy lidské existence, poznání a hodnocení. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
  • Gulová, L. (2005). Výchova k hodnotám a hodnotová orientace současné mládeže. In S. Střelec (Ed.), Studie z teorie a metodiky výchovy II (s. 36–45). Masarykova univerzita.
  • Kučerová Stanislava. (1996). Člověk, hodnoty, výchova: Kapitoly z filosofie výchovy. ManaCon.
  • Toffler, A., Mundil, S., Gajdečka Dimitrij, & Komárek Valtr. (1992). Šok z budoucnosti. Práce.
  • Messiou, K. (2016). Research in the field of Inclusive Education: Time for a rethink? International Journal of Inclusive Education, 21(2), 146–159. https://doi.org/10.1080/13603116.2016.1223184
  • Průcha Jan. (2015). Česká vzdělanost: Multidisciplinární́ pohled na fenomén národní́ kultury. Wolters Kluwer.
  • Rothgangel, M., Skeie, G., & Jäggle Martin. (2014). Religious education at schools in Europe. V & R Unipress.
  • Jäggle M., Krobath, T., & Schelander, R. (2009). Lebenswerte Schule: Religiöse Dimensionen in Schulkultur und Schulentwicklung. Lit Verlag.