4. Sociální znevýhodnění, školní prostředí, hodnoty a inkluze – možné souvislosti
Lenka Gulová
Obsah kapitoly
4.6 Použitá literatura
Použitá literatura
- Brezinka, W. (1994). Filozofické základy výchovy. Zvon.
- Dorotíková, S. (1998). Filosofie hodnot: Problémy lidské existence, poznání a hodnocení. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta.
- Gulová, L. (2005). Výchova k hodnotám a hodnotová orientace současné mládeže. In S. Střelec (Ed.), Studie z teorie a metodiky výchovy II (s. 36–45). Masarykova univerzita.
- Kučerová Stanislava. (1996). Člověk, hodnoty, výchova: Kapitoly z filosofie výchovy. ManaCon.
- Toffler, A., Mundil, S., Gajdečka Dimitrij, & Komárek Valtr. (1992). Šok z budoucnosti. Práce.
- Messiou, K. (2016). Research in the field of Inclusive Education: Time for a rethink? International Journal of Inclusive Education, 21(2), 146–159. https://doi.org/10.1080/13603116.2016.1223184
- Průcha Jan. (2015). Česká vzdělanost: Multidisciplinární́ pohled na fenomén národní́ kultury. Wolters Kluwer.
- Rothgangel, M., Skeie, G., & Jäggle Martin. (2014). Religious education at schools in Europe. V & R Unipress.
- Jäggle M., Krobath, T., & Schelander, R. (2009). Lebenswerte Schule: Religiöse Dimensionen in Schulkultur und Schulentwicklung. Lit Verlag.