10. Teoretická reflexe celospolečenských fenoménů: implikace pro pedagogiku, vědění a učitelskou profesi
Markéta Košatková
Obsah kapitoly
10.7 Použitá literatura
Použitá literatura v textu
- Beck, U. (2011). Riziková společnost. Praha: Slon.
- Cohen, A. M. (2011). The gamification of education. The Futurist, 45, 16-17. Dostupné z: https://www.proquest.com/magazines/gamification-education/docview/884627174/se-2?accountid=16531
- Eubanks, V. (2018). Automating Inequality: How High-Tech Tools Profile, Police, and Punish the Poor. St. Martin's Press: New York.
- Keller, J. (2010). Dějiny klasické sociologie. Praha: SLON.
- Korthagen, F. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido.
- Lorenzová, J. (2016). Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci. Praha: Univerzita Karlova.
- Mirzoeff, N. (2018). Jak vidět svět. Praha: ArtMap.
- Morozov, E. (2013). To Save Everything, Click Here: Technology, Solutionism, and the Urge to Fix Problems that Don’t Exist. Penguing Books: London.
- Srnicek, N. (2016). Platform Capitalism. Polity: Cambridge.