Použití ankety na FSS DOC. PHDR. MARKÉTA PITROVÁ, PH.D. / PRODĚKANKA PRO STRATEGICKÝ ROZVOJ NA FSS MU Motivace užití nového nástroje Očekávání od ankety právě v IS: blízkost prostředí pro studenty, snadná replikovatelnost v dalších letech, jednoduché oslovení cílové skupiny včetně upomínek, výborná podpora Isu (na FSS p. Štefela) 2012 Definice komunikační strategie FSS MU 2013 Stavba hlavních prvků strategie 2014 Rozvoj a evaluace dosavadních kroků Výzvy do budoucna Technické řešení (uložení versus automatické uložení) – student musí zmáčknout průběžné uložení Reprezentativnost výsledků: 338 z 564, tedy téměř 60 % Čitelnost výsledků – forma výstupu není dostatečně komfortní Výstup I. respondent Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Webová prezentace fakulty www.fss.mun i.cz Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Stránka www.chcinaf ss.cz Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Webové prezentace oborů na fakultě Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Tištěná média (noviny časopisy) Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Facebook FSS Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Facebook oborů a kateder Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Kampaň MU - webové stránky Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Kampaň MU kampaň Pošli holuba Z jakého zdroje jste se dozvěděli o možnostech studia na FSS?

Kampaň MU tiskoviny MU e125b34 1 0 0 0 0 0 0 0 0 84ea9c2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 d549509 1 0 0 0 0 0 0 0 0 9c2c61a 1 1 0 0 0 0 0 0 0 8e79364 1 0 1 0 0 0 0 0 0 50c5bbb 1 0 0 0 0 0 0 0 0 eaf5009 1 0 0 0 0 0 0 0 0 6dce334 1 0 0 0 0 0 0 0 0 d3f8753 1 1 0 1 0 0 0 0 0 Výstup II. Co bych si představovala? bez smyslu 1 2 3 3 hodně smysluplný 5 1 11 32 92 212