Alena Dobrovolná Pedagogická fakulta MU, Brno Katedra anglického jazyka a literatury  zájem o předmět a rychlé internetové připojení.  Kurz je vhodný pro studenty s úrovní angličtiny B1 a výše.  Studenti si zlepší prezentační dovednosti a schopnosti argumentovat;  studenti budou schopni hodnotit vlastní prezentace;  skrze monitorování a hodnocení sebe i druhých se studenti zlepší v ústním projevu.  využívat informace načerpané z různých zdrojů k přípravě prezentací,  kriticky zhodnotit jazykový výkon svůj a svých spolustudentů v diskusi. Úkoly studenty připravují k tvorbě vlastních prezentací a pro skupinovou interakci v cizím jazyce a to jak pro účely studia, tak pro potřeby budoucího povolání.  Strukturování prezentace.  Získání pozornosti posluchače.  Shrnutí a zakončení. Procedurální slovní zásoba.  Vyjádření vlastního názoru. Prezentace protichůdných nebo kontroverzních myšlenek.  Požadavky  obsah a pravidla  odkaz na Hlavní diskuzní fórum a na Často kladené dotazy  systém sbírání bodů  odpovědník – Jak pracovat s kurzem  Dvě videa – typy, jak se představit  Fórum – studenti odpovídají na 3 otázky k videím a diskutují s ostatními studenty  Studenti natočí video, ve kterém se krátce představí ostatním (asi 1 minuta)  Poslechnou si nahrávky ostatních studentů a dají jim konstruktivní komentář  Příprava na detailnější představení (dva články a dva testy kontrolující porozumění článkům)  Detailnější představení (2 – 3 minuty)  Komentování videí ostatních studentů (2 komentáře)  Příprava na závěrečný úkol (cvičení na strukturování prezentace, vyjadřování názoru)  Závěrečný úkol – vybrat si jeden z problémů v předchozích cvičeních a udělat videonahrávku, ve které student představí svůj názor na problém a podpoří ho argumenty. (3 až 4 minuty)  Pilotní skupina - 14 studentů oboru Anglický jazyk a Učitelství pro 1. stupeň, 1 student programu Erasmus.  10 získalo zápočet (na začátku bylo zaregistrovaných 22)  Technické problémy (fóra + udělování bodů)  V semestru Jaro 2016 – nabídka pro celou univerzitu – zaměření skupin, rozdělení dle úrovní (nyní zapsáno 103 studentů)  Kurz byl užitečný a zábavný zároveň  Časově náročný (zejména nahrávky)  Návrh – více videí – 5 (kratších), více komentářů  Diferenciace úkolů pro různé úrovně  Zvýšení počtu komentářů k nahrávkám ostatních studentů – místo dvou tři  Zpřehlednit hodnocení v ISu (úkol pro IS techniky) Děkuji za pozornost.