Informační schůzka k Programu rektora 2012 Vyplácení stipendia První část stipendia bude vyplacena v únoru na účet zadaný v ISu (viz email ze dne 17.1.2012). Druhá část stipendia bude vyplacena v září podle výsledků průběžného oponentního řízení. Pravidla Pečlivě si pročtěte směrnici rektora 5/2011 (zejména část čtvrtá). V případě nejasností volejte, pište: hajkova@rect.muni.cz, 549 49 3319 Průběh řešení projektu 1.1.2012. – 30.6.2012 řešení projektu podle návrhu projektu Do 30.6. 2012 zpracovat dílčí zprávu, vložit do ISEPu. Na rektorát přinést : * 1x tištěnou dílčí zprávu (podepsanou) * přehled čerpání finančních prostředků * hodnocení vedoucího diplomové práce Všechny formuláře k tomu potřebné budou v dokumentovém serveru: https://is.muni.cz/auth//do/rect/metodika/VaV/projVaV/14693661/14693674/ 1.7. – 15.8. 2012 Oponentní řízení. Rektor rozhodne o dalším financování. Září 2012 Bude převedena druhá část podpory Do 31.12. 2012 Řešení projektu podle návrhu, dokončení Do 31.1.2013 Vypracovat závěrečnou zprávu, vložit do ISEPu. Na rektorát přinést : * 1x tištěnou dílčí zprávu (podepsanou) * přehled čerpání finančních prostředků * hodnocení vedoucího diplomové práce Všechny formuláře k tomu potřebné budou v dokumentovém serveru: https://is.muni.cz/auth//do/rect/metodika/VaV/projVaV/14693661/14693674/ Únor 2013 Oponentní řízení V týdnu od 21.3. – 25.3. 2013 Termín bude upřesněn. Závěrečný seminář před komisí MU, kde přednesete své výsledky. Projekty budou posouzeny a ukončeny. Čerpání financí Peníze utrácejte tak, jak jste si stanovili v rozpočtu. Všechny doklady a faktury schovávejte. Budete je dokládat k dílčí a závěrečné zprávě, jako přehled o čerpání finančních prostředků. V dokumentovém serveru je „Rozpis k účetním dokladům“, který vyplníte a ke každé položce doložíte daňový doklad nebo fakturu. Doklady lepte na samostatné listy papíru – cestovné, materiál, literatura, služby zvlášť. Změny v rozpočtu Přesuny mezi položkami rozpočtu – jsou možné na základě žádosti, opět prostřednictvím Odboru pro vědu a výzkum RMU, schvaluje pan prorektor. Žádost je v dokumentovém serveru. VŠECHNY PŘÍPADNÉ POTÍŽE ŘEŠTE VČAS!!! Žádost o změnu rozpočtu Program rektora Identifikační kód projektu: Jméno řešitele projektu: Žádám o přesun částky ………………………… z položky ………………………. do položky……………………….. Rozpočtové položky Rozpočet schválený komisí Návrh nového rozpočtu Stipendium pro řešitele Cestovné Studijní literatura, náklady na publikace Materiál Služby Výše podpory celkem Zdůvodnění žádosti (Uveďte, proč se v čerpání nedržíte svého původního plánu.) Program rektora Kód projektu: Řešitel: Rozpis k účetním dokladům Za období:……………………………… CESTOVNÉ Datum Účel platby Částka Celkem STUDIJNÍ LITERATURA Datum Účel platby Částka Celkem MATERIÁL Datum Účel platby Částka Celkem SLUŽBY Datum Účel platby Částka Celkem Podpis: