Musicologica BRUNENSIA 47, 2012, 2 OBSAH — CONTENTS Martin Celhoffer: Approaching Bartok’s Notation In Terms Of Authenticity . . . . . . . . . 3 Jozef Cseres: Skladanie diferencií alebo Hudba medzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 Martin Flašar: Smyčcové kvartety Jana Nováka . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 17 Jana Horáková: Softwarové umění: programování excesu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 Petr Ch. Kalina: Pražské působení ukrajinského muzikologa Fedora Steška . . . . . . . . 49 Petr Macek: Populární hudba a jazz v české poválečné hudební publicistice . . . . . . . . 65 Vladimír Maňas: Inventář hudebnin farního kostela v Novém Jičíně z roku 1630 . . . . 73 Lubomír Spurný: Heinrich Schenker: teoretik a editor . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 Jiří Vysloužil: K Husově komponování s dvanáctitónovou řadou . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 Jiří Zahrádka: Ke genezi Janáčkova smyčcového kvartetu „Listy důvěrné“ . . . . . . . . . 95 Adam Židek: Bronislaw Huberman . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 107