provozní rad PŘÍRODOVĚDECKÉ FAKULTY MU Na základě schválení Akademickým senátem Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity (dále jen „Fakulta") dne 9. 11. 2015 a po projednání se základní organizací VOS č, 1431 vydává děkan fakulty svým opatřením 2/2016 tento Provozní rád. Obsah: Článek 1: Rozsah platnosti Článek 2: Vstup na Fakultu a pobyt na Fakultě Článek 3: Vjezd a parkování vozidel Článek 4: Ochrana majetku Fakulty a ochrana osob Článek 5: Ochrana zdraví při práci Článek 6: Odpadové hospodářství Článek 7: Práce s chemickými látkami a geneticky modifikovanými organismy Článek 8: Správa poslucháren, seminárních místností a počítačových učeben Článek 9: Provoz telefonní ústředny Článek 10: Krátkodobé užívání prostor Fakulty jinými subjekty Článek 11: Spisová a škartační činnost Článek 12: Číselník pracovišť Článek 13: Závěrečná ustanovení Příloha 1: Žádost o povolení pobytu na Fakultě mimo provozní dobu Příloha 2: Číselník pracovišť Fakulty Stránka 1 z 9 Článek 1 Rozsah platnosti a definice pojmů a) Tento Provozní rád stanoví pravidla provozu Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity (dále jen „Fakulta"). Je závazný pro osoby v pracovně-právním vztahu k MU (dále jen „zaměstnanci"). Upravuje především záležitosti týkající se provozu areálu na Kotlářské ulici 2 v Brně (dále jen „Areál"), pro dislokovaná pracoviště platí přiměřeně, pracoviště umístěná v Univerzitním kampusu Bohunice se řídí platným Provozním řádem areálu Univerzitního kampusu Bohunice, Kamenice 5, Brno. Pro všechna pracoviště Fakulty však platí ustanovení článku 5, 7, 11, 12, 13 tohoto řádu. b) Pro studenty Fakulty je závazný, pokud upravuje záležitosti, které se týkají studentů. c) Přiměřeně platí i pro návštěvníky Fakulty. Článek 2 Vstup na Fakultu a pobyt na Fakultě 1. Provozní doba Fakulty je od 5.00 do 21.00 hodin v pracovní dny. Pobyt na Fakultě mimo provozní dobu je mimořádným pobytem a platí pro něj tyto podmínky: a) Při vstupu na Fakultu mimo provozní dobu jsou zaměstnanci a studenti povinni prokázat svou identitu vrátné službě, případně strážné službě bezpečnostní agentury b) Při vstupu na Fakultu mimo provozní dobu, jakož i při setrvání na pracovišti po ukončení provozní doby, jsou zaměstnanci a studenti povinni se zaevidovat na vrátnici. c) Zaměstnanci fakulty a studenti DSP jsou dále povinni evidovat svoji přítomnost na pracovišti obvyklým způsobem. d) Akademickým pracovníkům Fakulty je umožněn pobyt na Fakultě mimo provozní dobu bez speciálního povolení. Podmínkou tohoto pobytu však je splnění podmínek uvedených v ČI. 2 písm. a) tohoto předpisu. e) Ostatním zaměstnancům je povolen pobyt na Fakultě mimo provozní dobu jen se souhlasem ředitele ústavu a tajemníka Fakulty. f) Studentům s již rádně ukončeným jedním studijním programem a studujícím v dalším studijním programu (dle příslušných ustanovení zákona o vysokých školách, v platném znění) je pobyt na Fakultě mimo provozní dobu povolen jen se souhlasem přímého nadřízeného (učitele), ředitele ústavu a tajemníka Fakulty. g) Pro pobyt studentů bakalářského studijního programu platí ustanovení ČI. 2 písm. a) a d), přičemž pobyt těchto studentů na Fakultě v mimoprovozní době je možný jen za přítomnosti pedagogického dozoru. Osoba vykonávající pedagogický dozor (zaměstnanec Fakulty nebo student DSP) bude uvedena v žádosti o povolení pobytu na Fakultě mimo provozní dobu. h) Vzor žádosti o povolení pobytu na Fakultě v mimoprovozní době je uveden v Příloze č. 1 tohoto Provozního řádu. Tuto žádost předkládají ostatní zaměstnanci a všichni studenti. i) Pobyt akademických pracovníků, ostatních zaměstnanců a studentů v laboratořích a jiných rizikových prostorách mimo provozní dobu je dále upraven provozním řádem příslušné laboratoře a odpovídajícími bezpečnostními předpisy. j) Návštěvy v mimoprovozní době jsou evidovány na vrátnici a jejich vstup do areálu je umožněn pouze v doprovodu zaměstnance nebo studenta Fakulty oprávněného k pobytu. Stránka 2 z 9 k) Seznam zaměstnanců a studentů Fakulty s povolením mimořádného pobytu na Fakultě je uložen na vrátnici. 1) Na sekretariátech ústavů a fakultních pracovišť je uložen upřesňující rozpis přístupových práv pro jednotlivé pracovníky a studenty. m) Děkan Fakulty, proděkani Fakulty, tajemník Fakulty, ředitelé ústavů Fakulty, vedoucí Technicko-provozní ho oddělení (dále jen „TPO"), technik BOZP a PO a obsluha výměníkové stanice a technik slaboproudu mají vstup na Fakultu povolen kdykoliv. Mimo provozní dobu jsou i oni povinni zaevidoval svůj příchod a odchod písemně na vrátnici. 2. Pro vstup na Fakultu a pobyt na Fakultě dále platí: a) Uskutečnění organizovaných hromadných akcí pro mimofakultní veřejnost je podmíněno povolením tajemníka Fakulty. Stejné ustanovení se týká akcí pro fakultní veřejnost v pracovní dny po 20.00 hodině nebo ve dnech pracovního klidu či pracovního volna. Pořadatel akce je kromě toho povinen ohlásit konání akce vrátné službě a stanovit zodpovědnou osobu - garanta akce, který zodpovídá za průběh akce v souladu s předpisy MU, Fakulty a tímto Provozním řádem Fakulty. b) Také konání mimořádné hromadné akce v pracovní dny v provozní době do 20.00 hodin nahlásí pořadatel vrátné službě, která zajistí správné směrování návštěvníků akce, c) V prostorách Fakulty je zakázáno nabízení zboží a služeb bez předchozího písemného souhlasu tajemníka Fakulty. Článek 3 Vjezd a parkování vozidel 1. Volný vjezd do Areálu soukromým vozidlem (trvalá povolení) a) Oprávnění volného vjezdu soukromým vozidlem do Areálu má děkan Fakulty, proděkani, ředitelé ústavů sídlících v Areálu, předseda Akademického senátu Fakulty, prorektoři MU - zaměstnanci Fakulty, tajemník Fakulty a obsluha výměníkové stanice. Děkan Fakulty nebo tajemník Fakulty mohou udělovat další povolení volného vjezdu soukromým vozidlem do Areálu; tajemník Fakulty pouze postupem stanoveným v následujících odstavcích. b) Povolení k volnému vjezdu do Areálu soukromým vozidlem vydává děkan Fakulty nebo tajemník Fakulty na základě seznamu (případně harmonogramu) zaslaného řediteli ústavů sídlících v Areálu. Každý ústav má k dispozici nejvýše 3 povolení zpravidla pro akademické pracovníky, Pokud ředitel ústavu volný vjezd nepožaduje a tuto skutečnost písemně potvrdí, má ústav k dispozici nejvýše 4 povolení. Při stanovení počtu povolení pro ústav přihlédne děkan Fakulty nebo tajemník Fakulty k oprávněním podle či. 3 odst. 1 písni. a). c) Povolení k volnému vjezdu clo Areálu soukromým vozidlem pro vedoucí zaměstnance Děkanátu nebo pro zabezpečení nezbytného technického provozu Areálu vydává tajemník Fakulty pouze na základě souhlasu děkana Fakulty. d) Povolení k volnému vjezdu do Areálu soukromým vozidlem jsou dále na základě jejich písemné žádosti vydávána tělesně postiženým zaměstnancům a studentům Fakulty či MU, kteří mají v Areálu výuku. e) Volný vjezd do Areálu soukromým vozidlem bude dále umožněn členům Komory akademických pracovníků Akademického senátu Fakulty, a to na přiměřenou dobu v den jednání Akademického senátu Fakulty. Stránka 3 z 9 2. Krátkodobý vjezd do Areálu pro cizí osoby a firmy a) Ke krátkodobému vjezdu do Areálu za účelem dovozu a odvozu materiálu a zařízení vystavuje vrátná služba řidiči vozidla propustku, která jej opravňuje k parkování vozidla v Areálu po dobu nejvýše 2 hodin. Propustku podepisuje vedoucí pracoviště nebo jím pověřený pracovník. Bez vyplněné a podepsané propustky nebude umožněn výjezd vozidla z Areálu a záležitost bude projednána s vedoucím pracoviště, jehož se vjezd týkal. Vozidlům, která dovoz a odvoz materiálu zajišťují opakovaně a jejichž seznam je veden na vrátnici, je povolen vjezd bez propustky. Souhlas se zařazením vozidel do seznamu vydává tajemník Fakulty. b) Krátkodobý vjezd do Areálu soukromým či služebním vozidlem je umožněn v předem zdůvodněných případech na základě žádosti o povolení vjezdu a parkování také osobám, které na Fakultu přijíždějí na pozvání zaměstnanců Fakulty. Žádost o povolení vjezdu a parkování se zdůvodněním musí být zaslána tajemníkovi Fakulty elektronickou poštou na adresu zveřejněnou na www.sci.muni.cz a na adresu vratnice@sci.muni.cz nejpozději do 15.00 hodin předcházejícího pracovního dne; v naléhavých případech může být žádost zaslána i později v SMS zprávě na telefonní číslo, které na požádání sdělí sekretariát děkana Fakulty. c) Oprávnění vjezdu pro dodavatele stavebních prací vystavuje vedoucí TPO (Technicko-provozního oddělení děkanátu Fakulty) s určením míst k parkování. 3. Krátkodobý vjezd do Areálu pro zaměstnance a studenty a) Na základě odůvodněné žádosti zaměstnance může tajemník Fakulty povolit vjezd do Areálu soukromým vozidlem na přiměřenou dobu v případě, že to umožňuje kapacita Areálu (existující povolení k volnému vjezdu a vydaná krátkodobá povolení podle čl. 3 odst. 2 písm. b). Neakademickým pracovníkům Fakulty bude vjezd umožněn pouze v případě, že pro vydání povolení existují vážné důvody (např. nemoc, nemoc rodinného příslušníka, návštěva lékaře, odjezd na služební cestu). Žádost o povolení vjezdu a parkování se zdůvodněním musí být zaslána tajemníkovi Fakulty elektronickou poštou na adresu zveřejněnou na www.sci.nnmi.cz a na adresu vratnice@sci.muni.cz nejpozději do 15.00 hodin předcházejícího pracovního dne; v naléhavých případech může být žádost zaslána i později v SMS zprávě na telefonní číslo, které na požádání sdělí Sekretariát děkana Fakulty. b) Z vážných důvodů může tajemník Fakulty zcela výjimečně povolit vjezd do Areálu soukromým vozidlem na přiměřenou dobu i studentům, a to na základě odůvodněné žádosti a v případě, že to umožňuje kapacita Areálu (existující povolení k volnému vjezdu a vydaná krátkodobá povolení podle čl. 3 odst. 2 písm. b) a odst. 3 písni. a). Žádost o povolení vjezdu a parkování se zdůvodněním musí být zaslána tajemníkovi Fakulty elektronickou poštou na adresu zveřejněnou na www.sci.muni.cz a na adresu vratnice@sci.muni.cz nejpozději do 15.00 hodin předcházejícího pracovního dne; v naléhavých případech může být žádost zaslána i později v SMS zprávě na telefonní číslo, které na požádání sdělí sekretariát děkana Fakulty. 4. Parkování u vjezdu do Areálu a) Zaměstnanci, kterým nebylo vydáno povolení k volnému vjezdu do Areálu soukromým vozidlem, mohou svá soukromá vozidla parkovat v prostoru vyhrazených parkovacích míst u vjezdu do Areálu (5 parkovacích míst), pokud při příjezdu do Areálu je ještě nějaké parkovací místo volné. 5. Parkování jízdních kol v Areálu a) Parkování jízdních kol je možné pouze ve stojanech k tomu zřízených. Do Botanické zahrady jízdní kola nesmí. Stránka 4 z 9 6. Společná ustanovení ke vjezdu do Areálu a) Vydaná povolení k volnému vjezdu do Areálu platí až do odvolání děkanem nebo tajemníkem Fakulty. Na vydání povolení ke vjezdu a parkování v Areálu podle či. 3 odst. 3 písm. a) a b) není právní nárok. b) Provoz vozidel v Areálu se řídí dopravním značením umístěným u vjezdu do Areálu. Každý, kdo zastaví nebo parkuje v Areálu, je povinen umístit vozidlo tak, aby nezablokoval komunikaci a byl umožněn vjezd a zásah vozidel integrovaného záchranného systému v případě mimořádné události. c) Tajemník Fakulty může na základě souhlasu děkana Fakulty stanovit podrobnější pravidla pro parkování v Areálu (např. stanovit obsah žádosti o povolení ke vjezdu a parkování, vyhradit a označit parkovací místa v Areálu). d) Seznam osob s povolením volného vjezdu do Areálu je uložen na vrátnici Areálu, na vrátnici budou zasílána rovněž vydaná krátkodobá povolení podle Čl. 3 odst. 2 písm. b), a odst. 3 písm. a) a b). e) Vrátná i strážná služba je oprávněna provést namátkovou kontrolu nákladu vozidla při vjezdu i výjezdu. Při pochybnostech o oprávněnosti transportu nákladu může být sepsán zápis dostatečný k identifikaci nákladu, který podepíše řidič i vrátná nebo strážná služba. Zápis bude předán vedoucímu pracoviště. Vedoucí je oprávněn událost vyjasnit za případné pomoci tajemníka Fakulty. V případě podezření na spáchání trestného činu může být přivolána policie. Článek 4 Ochrana majetku Fakulty a ochrana osob a) Součástí pracovně-právních povinností zaměstnanců Fakulty je předcházet poškození, ztrátě, zničení a zneužití majetku Fakulty. b) Na Fakultě je zřízena vrátná služba v pracovní dny od 5.00 do 21.00 hodin a ve dnech pracovního volna a dnech pracovního klidu od 6.00 do 18.00 hodin. Ve zbývající době je zřízena strážná služba, která je prováděna dodavatelsky. Ve 20.00 vrátná nebo strážná služba uzamyká vjezdovou bránu Areálu a od 20.00 provádí kontrolu uzamčení objektů Areálu. Součástí výkonu strážné služby v Areálu je pochůzková činnost se psem, od 22.00 je proto nutné ohlásit každý pohyb (odchody) v Areálu strážné službě. c) Vytipované místnosti v jednotlivých objektech jsou vybaveny hlásiči (čidly) systému elektrického zabezpečovacího systému (EZS), který je dle režimu zastřežování zpracovaného TPO na základě podkladů ředitelů ústavů a vedoucích fakultních pracovišť ovládán centralizovane vrátnou službou. d) Vedoucí každého pracoviště Fakulty odpovídá za uzamčení všech prostor pracoviště, uzavření oken, vypnutí osvětlení a uzavření vchodu do budovy po 20.00 hodině. e) V případě, že v objektu pracoviště pobývá zaměstnanec nebo student s povolením k mimořádnému pobytu, přecházejí povinnosti uvedené pod písmenem d) po 20.00 hodině na tohoto zaměstnance, ve výjimečném případě na studenta s povolením pobytu dle Čl. 2 odst. 1 písm. f). f) Na vrátnici jsou uloženy náhradní klíče od vchodů do budov Fakulty a od všech pracovišť a v zapečetěné obálce popsána místa, kde je umístěna sada náhradních klíčů pracoviště. Sada náhradních klíčů od všech místností daného pracoviště je uložena v místnosti určené vedoucím pracoviště. Vedoucí pracoviště odpovídá za bezpečné uložení sady náhradních klíčů, za její úplnost a označení každého klíče. g) Náhradní klíče lze použít jen v naléhavých případech. O události, která vyvolala použití náhradních klíčů, musí být informován vedoucí pracoviště a musí být o ní Stránka S z 9 proveden zápis v knize událostí, vedené na vrátnici, s podpisy osob, které prováděly nezbytný zásah. Článek 5 Bezpečnost a ochrana zdraví při práci a) Bezpečnost a ochrana zdraví („BOZP") při práci na MU Brno je komplexně řešena vnitřní normou, která je vydána podle příslušných právních předpisů, zejména zákona o vysokých školách, v platném znění, zákoníku práce, v platném znění, a zákona o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, v platném znění. b) Odpovědnost za plnění úkolů v oblasti BOZP, organizace a řízení BOZP Za plnění úkolů v oblasti BOZP dle zákoníku práce, v platném znění, odpovídají osobně vedoucí zaměstnanci na všech stupních řízení v rozsahu svých funkcí na Fakultě. Akademičtí pracovníci, ostatní zaměstnanci a studenti jsou povinni dbát podle svých možností o svou vlastní bezpečnost, o své zdraví i o bezpečnost a zdraví osob, kterých se bezprostředně dotýká jejich jednání nebo případné opomenutí při práci, Vedoucí pracovišť a akademičtí pracovníci, kteří vedou praktickou výuku a praxi studentů zejména na pracovištích se zvýšeným rizikem (napr. v laboratořích, dílnách), výcvikové kurzy a jiné sportovní aktivity organizované MU jsou povinni vytvářet příznivé pracovní podmínky a zabezpečovat bezpečnost a ochranu zdraví studentů při práci, zejména seznámit studenty s bezpečnostními předpisy a pokyny, které se vztahují k činnosti jimi vykonávané c) Osobní ochranné pracovní prostředky, pracovní oděvy a obuv Seznam osobních ochranných pracovních prostředků poskytovaných na Fakultě dle samostatného pokynu děkana zveřejněného na stránkách fakulty je uložen rovněž u zaměstnance zodpovědného za BOZP na Fakultě a na pracovištích, kde se tyto osobní ochranné pracovní prostředky poskytují. d) Zbraně a nebezpečné předměty Do všech prostor, které Fakulta využívá pro svou činnost, se tímto výslovně zakazuje vstupovat se zbraní nebo jinými předměty, které jsou způsobilé ohrozit život nebo zdraví anebo pořádek. Článek 6 Odpadové hospodářství a) Odpadové hospodářství je organizováno prostřednictvím TPO. Na webových stránkách Fakulty je zveřejněn Katalog odpadů, knihy Průběžná evidence odpadů, Měsíční hlášení o produkci a nakládání s odpady a Roční hlášení o nakládání s odpady. b) Do popelnic a kontejnerů uvnitř fakulty může být odkládán běžný komunální odpad, plasty a papír jsou zaměstnanci a studenti Fakulty povinni odkládat do vyhrazených nádob (např. v prostoru u vrátnice). c) Osoby pověřené úklidem jsou povinny odpad třídit a ukládat do kontejnerů. d) Je zakázáno vnášet do areálu odpad ze své domácnosti a odkládat jej mezi odpad Fakulty. e) V běžném komunálním odpadu se nesmí objevit injekční stříkačky, jehly, gumové rukavice. f) Pokud zaměstnanci odkládají do odpadu obaly velkého objemu, nejdříve je poskládají, zmenší jejich objem a odloží do příslušného kontejneru. Stránka 6 z 9 g) Vyrazený nábytek je možne umístit pred budovu jen k odvozu ve dni likvidace, mimo den likvidace je pracovník povinen umístit jej sám nebo po předchozí domluvě s TPO na určeném místě. h) Skleněný odpad odnáší každý zaměstnanec sám do příslušných nádob. Článek 7 Práce s chemickými látkami a geneticky modifikovanými organismy a) Práci s chemickými látkami upravují predpisy zveřejněné na webových stránkách Fakulty viz http://www.rect.muni.cz/nso . Pro dohled nad nakládáním s nebezpečnými látkami a přípravky ustanovila Fakulta autorizovanou osobu. b) Rozhodnutím Ministerstva životního prostředí ČR (MŽP ČR) je na Fakultě povoleno nakládání s geneticky modifikovanými organismy první kategorie rizika výhradně pro potřeby výuky nebo vědeckého výzkumu a vývoje. Nakládání se řídí samostatným „Provozním řádem PřF MU pro práci s geneticky modifikovanými organismy", který je přílohou rozhodnutí MŽP ČR. Článek 8 Správa poslucháren, seminárních místností a počítačových učeben a) Správa poslucháren, seminárních místností a počítačových učeben spočívá: • v kontrole pořádku a úklidu, • v ohlášení závad a požadavků na opravy a úpravy TPO, • v zajišťování zásoby psacích potřeb na používané typy tabulí, • v zajišťování provozu audiovizuální, projekční a výpočetní techniky, • v zajišťování modernizace z rozvojových prostředků ústavů, případně uplatňování požadavků na modernizace z rozvojových prostředků Fakulty. b) Správu poslucháren, seminárních místností a počítačových učeben zajišťují jednotlivé ústavy. c) Správu Auly zajišťuje Oddělení informačních a komunikačních technologií. d) Pořádek a úklid v posluchárnách PI, P2 a Aule kontroluje Ústřední knihovna. e) Správu pronajatých učeben řeší příslušný pokyn tajemníka. Článek 9 Provoz telefonní ústředny Telefonní ústřednu fakulty provozuje a hlasové služby pro celou MU zajišťuje Ústav výpočetní techniky (ÚVT). Telefonní čísla jednotlivých lokalit v rámci MU mají tvar 54949xxxx přes pevného operátora, kde 54949 je jednotná předvolba a xxxx je klapka příslušné telefonní linky. Článek 10 Krátkodobé užívání prostor Fakulty jinými subjekty Krátkodobé užívání prostor fakulty jinými subjekty se řídí vnitřními normami MU a příslušným pokynem tajemníka Fakulty. Stránka 7 z 9 Článek 11 Spisová a škartační činnost Nakládání s veškerými písemnostmi přijatými a odesílanými je upraveno v souladu se zák.č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, jeho prováděcími předpisy a příslušnou směrnicí MU. a) P říj c m písemnost í Pracovník pověřený donáškou písemností z pošty předá na podatelně fakulty pověřeným osobám jednotlivých pracovišť jejich písemnosti. Pracovník pověřený spisovou službou na pracovišti přebere písemnosti a na pracovišti je zaeviduje do systému spisové služby MU. b) Písemnosti vlastní Každá úředně odesílaná písemnost se řídí státní normou pro úpravu písemností. Dopisy odesílané mimo Fakultu se píší na papír s úředním předtiskem. Pokud pracoviště použije v záhlaví vlastní logo, musí být umístěno až pod nadpisem MASARYKOVA UNIVERZITA, Přírodovědecká fakulta. Odesílané písemnosti musí být zaevidovaný v systému spisové služby. Vlastní číslo jednací je tvořeno pořadovým číslem generovaným v podacím deníku v systému spisové služby ve tvaru MU/číslo/rok/. c) U k I á d á ní písemností Vyřízené písemnosti se ukládají v příručních registraturách útvaru. Písemnosti jedinečné (archiválie) jsou přímo z registratur předávány k archivaci archivu MU. Písemnosti správní povahy jsou po dobu škartační lhůty uloženy v registratuře, případně předány do spisovny útvaru tam, kde je spisovna zřízena. Při skartaci se postupuje dle příslušné směrnice MU. Článek 12 Číselník pracovišť a) Dělení Fakulty na pracoviště, odsouhlasené Akademickým senátem Fakulty, je vyjádřeno v číselníku, který je aktualizován dle potřeby a je umístěn na webových stránkách Fakulty. b) Číslo pracoviště dle číselníku je základní identifikací k vedení účetní a majetkové evidence, pracovníci jsou povinni je uvádět na všech obchodních smlouvách a objednávkách a požádat dodavatele, aby je uvedl na faktuře. c) Současně platný číselník je uveden v příloze č. 2 tohoto Provozního řádu. Článek 13 Závěrečná ustanovení a) Nedílnou součástí tohoto řádu jsou přílohy vyjmenované v textu, které mohou být průběžně aktualizovány dle příslušné procedury bez toho, aby byl měněn tento Provozní řád. b) Tento Provozní řád nabývá účinnosti dnem 16. 3. 2015. / • c) Dnem účinnosti tohoto Provozního řádu pozbývá platnosli a účinnosti Opatření děkana č. 9/2012. [A ■ TO V Brně dne 15. 3. 2016 doc. RNDr. Jaromír Leichmann, Dr. děkan Stránka 8 z 9 Schváleno v Akademickém senátu Fakulty dne: 9.11. 2015 Projednáno výborem základní organizace VOS č. 1431 dne: 10. 3. 2016 Stránka 9 z 9 Provozní řád Přírodovědecké fakulty MU Brno - Příloha č. 1 Povolení pobytu na fakultě mimo provozní dobu Jméno a příjmení: _ Pracovní zařazení: _ Student stud. programu: _ Ústav pracoviště: _ Budova číslo: _, poschodí: _ Žádám o povolení pobytu na pracovišti: _ V pracovní den dne _od 21 do _hodin V sobotu, v neděli, svátek dne _od _ do _hodin Důvod žádosti: Zavazuji se, že předpokládaný pobyt, který se netýká jen prvního dne povolení, denně nahlásím vrátné službě nejpozději 1 hodinu před ukončením běžného provozu, tj. v pracovní den do 21 a v den pracovního volna nebo klidu do 17 hodin. Při pobytu na pracovišti budu dbát pravidel bezpečnosti práce, požární bezpečnosti a energetických úspor. Při odchodu z pracoviště zhasnu světla, zavřu okna a zamknu i vchodové dveře budovy. Odchod z pracoviště v době mezi 22. a 05. hodinou nahlásím vrátné službě na tel. 1410 kvůli zamezení střetu s hlídacím psem. V případě, že se povolení vydává pro neakademického pracovníka, pracovník potvrzuje, že se nejedná o přesčasovou práci, a bere na vědomí, že mu v souvislosti s tímto pobytem nenáleží žádné mzdové příplatky. datum _ podpis zaměstnance (studenta)_ V případe pobytu studenta v bakalářském studijním programu bude pedagogický dozor provádět:__ Souhlas příslušného vedoucího (učitele): datum _ podpis příslušného vedoucího _ Souhlas ředitele ústavu: datum_ podpis ředitele ústavu_ Tajemník nese z pověření děkana plnou zodpovědnost za povolení pobytu. Pobyt povoluji - nepovoluji datum _ podpis tajemníka_ VYŘÍZENÉ POVOLENÍ POBYTU PŘEDÁ ZAMĚSTNANEC (student) SÁM VRÁTNÉ SLUŽBĚ. Provoznířád Přírodovědecké fakulty MU Brno - Příloha č. 2 Číselník pracovišť Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity Číslo Název pracoviště pracoviště____ 310000 Přírodovědecká fakulta Ústavy 311010 Ústav matematiky a statistiky 312020 Ústav fyziky kondenzovaných látek 312030 Ústav fyzikální elektroniky 312040 Ústav teoretické fyziky a astrofyziky 313010 Ústav chemie 313050 Ústav biochemie 313060 Centrum pro výzkum toxických látek v prostředí 314010 Ústav experimentální biologie 314020 Ústav botaniky a zoologie 314070 Ústav antropologie 315010 Ústav geologických věd 315030 Geografický ústav 316000 Národní centrum pro výzkum biomolekul Jiná pracoviště 319810 Botanická zahrada 319840 Ústřední knihovna 315040 Ústav fyziky Země 319900 Děkanát 319911 Sekretariát děkana 319912 Personální oddělení 319913 Studijní oddělení 319914 Ekonomické oddělení 319917 Oddělení pro vědu, výzkum, projektovou podporu, akademické kvalifikace, zaliraniění vztahy a doktorské studium 319930 Oddělení informačních a komunikačních technologií 319980 Technicko-provozní oddělení