Adobe Systems Masarykova univerzita Přírodovědecká fakulta Kotlářská 2, 611 37 Brno Inventarizační zápis o provedení inventury majetku ke dni 31.12. na inventárním úseku (dále jen IÚ) č. 31 1. Místní inventarizační komise byla ustavena vedoucím HS Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity příkazem děkana č.j. ze dne ve složení: předseda: členové: 2. Předmět inventarizace: č.ř. Druh majetku Typ inventury ^*) 1 Pokladna FI 2 Ceniny FI 3 Nedokončená výroba FI, DI 4 Polotovary vlastní výroby FI 5 Výrobky FI 6 Zvířata FI ^ *)^ FI – fyzická inventura, DI – dokladová inventura Inventura byla zahájena dne: a ukončena dne: 3. Za inventarizovaný majetek odpovídají dle § 176 ZP: 4. Prohlášení zaměstnance hmotně odpovědného za inventarizovaný majetek: Všechny doklady, týkající se inventarizovaného majetku jsem odevzdal k inventarizaci. Všechny přírůstky a úbytky do zahájení inventarizace jsem předal k proúčtování a nic jsem nezatajil. V Brně dne …………………………………………………. jména a podpisy hmotně odpovědných zaměstnanců 5. Inventarizační komise provedla kontrolu uzavřených hmotných odpovědností podle § 176 ZP. Soupis pracovníků, se kterými je tato odpovědnost uzavřena, je uveden v příloze inventarizačního zápisu č. 6. Inventura byla provedena (jakým způsobem byly zjišťovány skutečné stavy majetku)^*): a) fyzickým způsobem · přepočtením · převážením · přeměřením b) dokladovým způsobem c) technickým výpočtem – je nutné podrobně popsat, jak byl výpočet proveden a z čeho skládá ^*) zaškrtněte vyhovující alternativy^ 7. Výsledek inventarizace - Skutečný stav majetku je uveden v soupisech – viz příloha č. - Inventarizační rozdíly a) nebyly zjištěny b) byly zjištěny - viz Tabulka č. 3, 4 8. Vyjádření hmotně odpovědného zaměstnance ke zjištěným rozdílům (V případě nedostatku místa tento výčet uveďte samostatně formou přílohy na volných listech papíru, které musí být očíslovány a podepsány všemi členy MIK a zaměstnanci hmotně odpovědnými za majetek. Na toto místo potom uveďte odkaz na přílohu a uveďte počet stran přílohy a její pořadové číslo.) datum jméno a podpis 9. Ocenění zásob k okamžiku ukončení inventury (viz §:26, odst. 1 zákona o účetnictví) a) odpovídá ocenění v účetnictví b) neodpovídá ocenění v účetnictví Návrh správného ocenění (v případě zjištění varianty b) předchozího odstavce): a) výčet položek b) samostatná příloha 10. Ostatní připomínky a zjištění (k úrovni opatření k zajištění ochrany majetku, ke stanovení hmotné odpovědnosti, případné připomínky ke stavu inventovaného majetku, zda je řádně udržován apod.): Místní inventarizační komise prohlašuje, že jí byl vysvětlen účel inventarizace a že byla seznámena s úkoly, jejichž vykonáním byla pověřena. Současně potvrzuje, že při své práci postupovala podle zákona o účetnictví č.563/1991 Sb. v platném znění a pokynů předsedy DIK. Přílohy inventarizačního zápisu (u každé uveďte číslo přílohy a celkový počet stran): · Inventurní soupis strana 1 až · Inventurní soupis pokladní hotovosti strana 1 až · Soupis pracovníků, se kterými byla uzavřena hmotná odpovědnost podle § 176 ZP · Soupis nedohledaného majetku (Tabulka č.4) · Soupis majetku přebývajícího (Tabulka č. 5) Nepotřebný majetek bude nabídnut ostatním HS MU. U majetku určeného k likvidaci bude zahájeno likvidační řízení tak, aby jeho vyřazení mohlo být proúčtováno do 31.12.2005. Inventarizační zápis byl sepsán dne Podpisy předsedy a členů místní inventarizační komise: ______________________________________________________________________ Inventarizační zápis byl vyhodnocen a jednotlivé rozdíly přezkoumány. V Brně dne Podpisy předsedy a členů dílčí inventarizační komise