Rozvoj komunikačních a prezentačních dovedností pro úspěšný start kariéry

Osnova Kurzu/Course Syllabus

Program

Termíny výuky 

1. Společné setkání - 18. 9. (pro  obě seminární skupiny, A + B)

2. Společné setkání - 25.9. (pro obě seminární skupiny A + B)

     

 Specializované semináře a workshopy - práce v seminárních skupinách - A/B


3. Seminář a workshop 2.10.

4.  Seminář a workshop 9. 10.

5. Seminář a workshop 16. 10.

6. Seminář a workshop 23.10. 

7. Seminář a workshop 30.10.

8.  Seminář a workshop  6.11.
9. Seminář a workshop 13.11.

10.  Seminář a workshop 20.11.

11.  Seminář a workshop 27.11.

12.  Seminář a workshop 4.12.

13.  Závěrečný workshop 11.12.

_________________________________________________________________

I. Cíle

Během semestru se zaměříme na řadu témat a otázek souvisejících s komunikačními i prezentačními dovednostmi a také na základní studijní kompetence. Hlavním cílem  je jejich rozvoj a zdokonalování v cizím jazyce.

Výuka je vedena v těchto jazycích:

1) čeština (pro cizince)  2) angličtina  3) ukrajinština 


II. Organizace výuky

Kurz má tyto části:

1) Prezenční semináře a workshopy (podrobnosti viz program).

2) E-learning (týdně)


Požadavky na udělení zápočtu.

  • Pravidelná docházka - maximálně 2 absence za semestr
  • Aktivní přístup ve výuce
  • Splnění všech zadaných úkolů vyučujícími
    • promluva, PPT prezentace, poster

_______________________________________________________________________________

I. Aims

During the semester we will focus on a series of topics and issues related to communication and presentation skills and on basic study competencies. The main aim consists of their development and improvement in relation to the use of a foreign language.

Students choose one of the foreign languages they want to  get improved at:

1) Czech  2) English 3)  Ukrainian


II. Lesson Organization

The course is divided into these parts:

1) Seminars and workshops (starting  13th February, for details see Schedule)

2) E-learning (weekly)

Credit requirements

  • Regular attendance - maximum 2 absences per semester
  • An active approach in class
  • Completion of all assignments

________________________________________________________________________________