Adobe Systems Introduction to Plurilingual Approaches to Translation III Athena Alchazidu Spring 2024 Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Brainstorming obrys Adobe Systems 2 Warmer ̶What are the benefits and the shortcuts of the naturalization vs exotization strategy? Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Odznak, otazník se souvislou výplní Translation Studies – Theory The Origins of the Discipline Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Translatology: Turns Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Translatology: Turns Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Translatology: Turns Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Translatology: Turns Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Workshop •Activities •1) Individual •2) In pairs •3) In groups Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Workshop Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky •Use worksheets • see the Syllabus, please Podrobný plán se souvislou výplní Questions & Answers. Discussion. Do you sell Alarms? And other Questions, Answered! - Firstline Securities Limited Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Exit ticket •Socrative •Interpret Using video as an 'exit ticket' to promote engagement – A Nurse's Notes on Teaching & Learning Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Which part of the seminar have you enjoyed most today and why? Have you missed anything? If so, what is it •Socrative •Interpreto Using video as an 'exit ticket' to promote engagement – A Nurse's Notes on Teaching & Learning Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky References Pintado Gutiérrez, Lucía. 2019. “Mapping Translation in Foreign Language Teaching: Demystifying the Construct.” In Translating and Language Teaching. Continuing the Dialogue, ed. by Melita Koletnik, and Nicolas Frœliger, 23-38. Newcastle Upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing. Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky References Pym, Anthony. 2018. “Where Translation Studies Lost the Plot: Relations with Language Teaching.” Translation and Translanguaging in Multilingual Contexts 4 (2): 204-222. Pym, Anthony, Kirsten Malmkjær, and María del Mar Gutiérrez-Colón Plana. 2013. Translation and Language Learning: The Role of Translation in the Teaching of Languages in the European Union. A Study. Luxembourg: Publications Office of the European Union. Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky References BITRA Bibliography of Translation and Interpreting LINK EST European Society for Translation Studies LINK Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky References Spanish resources Anthony Pym Univerrsidad de Tarragona Intercultural Studies Group LINK Teorías contemporáneas de la traducción (online) (2012) – a další zdroje LINK Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky Thank you for your attention Clona se souvislou výplní Obsah obrázku text, Písmo, snímek obrazovky, Elektricky modrá Popis byl vytvořen automaticky