Vítejte na Marketingu Model nákupního chování -- 1. část Model nákupního chování -- 2. část Maslowova pyramida potřeb Vnímání = proces, kterým lidé vybírají, třídí a interpretují informace tak, aby si vytvořili smysluplný obraz světa 3 procesy vnímání: ¨ selektivní pozornost ¨ selektivní zkreslování ¨ selektivní paměť Model nákupního chování -- 3. část Nákupní rozhodovací proces Typy kupního chování Store Intercept Survey (SIS) = projekt realizovaný GfK Praha v březnu a dubnu 2001 ¨ osobní dotazování metodou CAPI (Computer Assisted Pencil Interview) ¨ dotazováno bylo 10.257 zákazníků ¨ ve 14 hypermarketech, 24 supermarketech a 12 diskontních prodejnách v ČR ¨ 10-min. vstupní a 15-min. výstupní rozhovor ¨ sledováno 39 sortimentních kategorií Použité zdroje ¨ Armstrong, G., Kotler, P. Marketing ¨ Kotler, P. Marketing management ¨ Schiffman, L. G., Kanuk, L. L., Nákupní chování ¨ http://www.marketingovenoviny.cz/index.php3?Action=View&ARTICLE_ID=438 ¨ http://www.rodina.cz/clanek1753.htm