Vítejte na Marketingu Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří ji: (r) firemní design (r) firemní kultura (r) firemní komunikace Image = obecný pojem, který se o určité instituci šíří na základě pohledu z vnějšku Produkt = veškeré výrobky, služby, zkušenosti, osoby, místa, organizace, informace a myšlenky Služby jsou charakteristické tím, že: (r)jsou nedělitelné a pomíjivé (r)mají rozmanitou kvalitu a nehmotnou povahu 3 formy marketingu v oblasti služeb Spotřební výrobky Vrstvy produktu Značka = jméno, pojem, symbol, design, n. jejich kombinace, která slouží k rozpoznání produktu prodávajícího Fáze zrodu značky: (r) analýza tržního prostředí (r) definování cílové skupiny (r) insight (r) nalezení idey(jí), jejich protřídění a vytvoření konceptů (r) výběr konceptu(ů) pro detailní vývoj (r) dotvoření produktu z hlediska mar. mixu (r) příprava komunikační kampaně, distribučních podmínek Faktory úspěšnosti značky Hodnocení značek Strategické rozhodování o značkové politice Strategické rozhodování o značkové politice Použité zdroje (r) Armstrong, G., Kotler, P. Marketing (r) Marketing -- distanční studijní opora (r) De Pelsmacker, P. -- Geuens, M. -- Van Den Bergh, J. Marketingová komunikace (r) Příloha Strategie ze dne 15.3.2004 -- Průvodce zadavatele: Cesta značky (r) http://www.lesechos.fr/formations/marketing/articles/article_4_2.htm (r) http://www.lesechos.fr/formations/marketing/articles/article_10_7.htm (r) http://www.ihned.cz/3-14151540-zna%E8ky-000000_d-80