Veletržní expozice klíčem k úspěchu Obsah semináře n VELETRHY BRNO a.s. l Představení společnosti l Realizace expozic -- veletržní servis n Co je to veletrh n Výhody veletrhu n Cíle veletržní účasti a její příprava n Z čeho se skládá veletržní presentace l Vnitropodniková komunikace l Umístění plochy, katalog veletrhu, exponáty l Veletržní expozice l Ostatní služby a doprovodné aktivity l Podpora veletržní účasti n Průběh veletrhu n Ukončení veletrhu n Vyhodnocení + závěry Co můžete očekávat od spolehlivé výstavářské společnosti? Jaké jsou trendy v oboru? Realizace expozic a servis Realizace expozic a servis ü historie n tradice služby realizace expozic se v naší společnosti datuje od konce padesátých let minulého století n od roku 1992 se profilujeme jako samostatný útvar v rámci společnosti n majoritním vlastníkem se v roce 1998 stala společnost Messe Düsseldorf, od níž jsme převzali systém zpracovávání zakázek podle současných evropských standardů Realizace expozic a servis ü hlavní přednosti n jsme největší realizátor veletržních expozic v České republice n dlouholetá tradice a bohaté zkušenosti v oblasti výstavnictví nám umožňují poskytovat dokonale propracovaný systém služeb n náš tržní podíl realizace expozic v areálu brněnského výstaviště v roce 2004 dosáhl 38,8 % n ve výstavbě atypických expozic v areálu jsme dosáhli hranice 50 % n nabízíme "vše pod jednou střechou" -- tato konkurenční výhoda Vám umožňuje vyřídit všechny záležitosti spojené s veletržní účastí najednou n upřednostňujeme individuální přístup k zákazníkům bez ohledu na výši investice Co je to Veletrh? A jaké má výhody? Komunikační mix ü význam jednotlivých nástrojů mixu Cíle veletržní účasti a její příprava Cíl veletržní účasti Příprava koncepce veletržní účasti Příprava koncepce veletržní účasti musí vždy vycházet z konkrétních cílů firmy a jejího očekávání: n Vhodné umístění plochy (image nebo chci získávat kontakty?) n Vhodný vzhled expozice (představit novinky nebo vést jednání) n Výběr vhodných exponátů (nový? Bude v provozu? Kde jej vezmu?) n Jak podpořím veletrh? Jakými doprovodnými akcemi? n Co je pro mě efektivní účast? (kolik to má stát a co za to dostanu?) Z čeho se skládá veletržní presentace? Veletržní presentace I. Vnitropodniková příprava Komunikace cíle I. Vnitropodniková příprava Komunikace kde, co a jak I. Vnitropodniková komunikace Fixní a variabilní nákladové faktory I. Vnitropodniková komunikace Harmonogram přípravy II. Umístění plochy, katalog, exponáty Parametry plochy II. Umístění plochy, katalog, exponáty Parametry plochy -- rozměr a typ II. Umístění plochy, katalog, exponáty Katalog veletrhu II. Umístění plochy, katalog, exponáty Zajištění exponátů III. Veletržní expozice Stánek jako vizitka firmy III. Veletržní expozice Stánek jako vizitka firmy III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Základní kroky při přípravě expozice III. Veletržní expozice Nejdůležitější prvky expozice aneb na co dát pozor? IV. Ostatní služby a doprovodné aktivity Technické přívody IV. Ostatní služby a doprovodné aktivity Technické přívody IV. Ostatní služby a doprovodné aktivity Ostatní služby IV. Ostatní služby a doprovodné aktivity Doprovodné aktivity Nejen vzhled a úroveň expozice přispívají k celkovému dojmu z veletržní účasti: n projekční a multimediální technika n doprovodný program na stánku l zpěváci, l herci, l baviči, l sportovci n catering l rauty, teplá a studená kuchyně, alkoholické a nealkoholické nápoje l Barmani a barmanské show Doprovodným aktivitám se meze nekladou, ovlivněni jste pouze rozpočtem a celkovým dojmem, který chcete vytvořit. V. Podpora veletržní účasti Průběh veletrhu Průběh veletrhu Řízení veletržního týmu Ukončení veletrhu Ukončení veletrhu Administrativa vítězí Vyhodnocení a závěry Vyhodnocení veletržních aktivit Vyhodnocení veletržních aktivit Co můžete očekávat od spolehlivé výstavářské společnosti? Výstavářský servis n realizace expozic na území České republiky a v zahraničí n Individuální přístup a řízení vztahu se zákazníkem n výstavba typizovaných, standardních i atypických expozic n 24-hodinový servis před veletrhem i po celou dobu jeho trvání n poskytování BEZPLATNÉHO PORADENSTVÍ n spolupráce se špičkovými designéry a architekty n kooperace při zajištění pronájmu výstavní plochy n architektonický návrh zdarma včetně cenové kalkulace n nábytek a vybavení expozic l (stoly, židle, skříně, nádobí, květiny, dekorace) n zajištění veškerých technických přívodů nezbytných pro provoz expozice Závěr