Jak lépe uspět na veletrhu Strategie úspěchu společnosti a použité nástroje Strategie společnosti - poznání toho, kde jsme a definice toho, kam se chceme dostat. Nezbytný předpoklad úspěchu : Vynikající výsledky vznikají ze zvyšování spokojenosti zákazníků, spokojenosti zaměstnanců a přispění společnosti. Toho lze nejlépe dosáhnout vedením, vytvářejícím vhodné strategie pro řízení lidí, zdrojů a procesů. Strategie úspěchu společnosti a použité nástroje - model EFQM Veletrh jako součást marketingové strategie společnosti Využití veletrhu - stanovení možných marketingových cílů a marketingové strategie jako základní krok n Marketingové cíle - stanoví, čeho si podnik přeje dosáhnout v rámci skutečných (reálných) možností, ( podíl na trhu,... ) n Marketingová strategie - stanoví, jak si podnik představuje dosažení cílů. Nástroje pro popis marketingové situace a strategie Části marketingového plánu jako výchozího bodu pro plán veletržní účasti: 1. Externí analýza (vnějšího prostředí) OT 2. Interní analýza (vnitřního prostředí) SW 3. Výběr cílů a strategie 4. Rozpracování mixu ( 5 P ) 5. Implementace, kontrola Popis celkové marketingové situace a strategie Co máme k dispozici za nástroje komunikačního mixu a jejich význam Přímý prodej Direct marketing On-line média Firemní prezentace Venkovní reklama Telemarketing Veletrhy a výstavy Televize Rozhlas Sponzoring Odborné časopisy Public relations Strategie veletržního marketingu -- jako součást mediálního plánu Dosahování marketingových cílů prostřednictvím veletrhu Funkce veletrhu - SHRNUTÍ Komunikace pro 3 oblasti Cíle veletržního marketingu Hlavní cíl vystavovatelů 2004 (možnost výběru pouze 1 varianty) Hlavní cíl návštěvníků 2004 (možnost výběru pouze 1 varianty) Průzkum CENTREX mezi návštěvníky veletrhů střední a východní Evropy Možná očekávání návštěvníka na veletrhu Komunikace pro 3 oblasti -- tvorba konceptu veletrhu Koncept veletrhu Analýza zákazníků Návštěvník veletrhu Využití koordinované propagace veletrhu a vystavovatele Vystupování na veletrhu - "sebeprezentace" Veletržní expozice jako vizitka podniku Veletržní expozice jako vizitka podniku Pozitivní účinek jednotného firemního designu Plán Follow-Up - přehled Následné zpracování veletrhu I. Následné zpracování veletrhu II. Následné zpracování veletrhu III. Následné zpracování veletrhu IV. Produktivita veletržního úsilí Návod jak neopakovat chyby