TYPY EXPOZIC Charakteristika expozice je přístupná ze tří stran, díky tomu působí otevřeným dojmem může být různě členěná ­ jednotlivé části jsou věnovány specifickým aktivitám, např. část pro jednání, část pro vystavení exponátů a část pro doprovodný program Výhody strategická plocha pro vystavení exponátů, které jsou dobře viditelné z různých úhlů dostatečný prostor pro oslovení návštěvníků na více místech současně expozice je výrazná, díky tomu se snadno odliší od ostatních Vhodný materiál standardní výstavářské systémy, atypické nebo patrové konstrukce Doporučení pro navození pocitu bezpečí a klidu je výhodné směřovat prostory pro jednání ke stěně atypickým zpracováním nebo použitím netradičních prvků či efektů, např. nasvícení expozice se stává prezentace efektnější Veletrhy Brno, a.s., Výstaviště 1, 647 00 Brno, www.bvv.cz/expozice, e-mail: expozice@bvv.cz Efektivní způsob využití plochy ­ důmyslné rozmístění jednacích prostor, toto řešení umožňuje vést jednání na více místech současně Síla značky ­ jednoduchá expozice z hledis- ka designu působí v kombinaci se jménem firmy seriózním a velkolepým dojmem Hlavová expozice