Poradenský proces Implementace, Ukončení Implementace n Pro zopakování: Jaké fáze předcházeli? n Čtvrtá fáze poradenského procesu n Implementace změn, které znamenají skutečné zlepšení n Krajní situace: ¨ K implementaci nedojde ¨ Poradce nenajde řešení n Kognitivní disonance Role poradce při implementaci n Zodpovědnost za implementaci – klient n Při rostoucí komplexnosti problému je vhodná spolupráce poradce n Poradce nemusí být pokud: ¨ Jednoznačný problém ¨ Klient chápe problém n Klientovo vnímání poradce ve fázi implementace (nejen v této fázi) → další náklady – jak je minimalizovat? Plánování a sledování implementace n Časový plán n Vymezení odpovědnosti n Rychlá změna n Stanovení metrik implementace n Pružnost n Sledování implementace n Pravidelné hodnocení postupu implementace Udržování a kontrola n I bez přítomnosti poradce n Nebezpečí recidivy n Co má být kontrolováno a v jaký časový okamžik (třeba stanovení poradcem) n Kontrola nejen skrz uzávěrky ! Ukončení n Poslední fáze poradenského procesu n Vymezeno poradenskou smlouvou n Nutnost vyhodnotit zakázku ¨ Přínos pro klienta ¨ Poradenský proces n Poradcovu práci hodnotí klient i poradce sám n Závěrečná zpráva Hodnocení přínosu n Nové schopnosti n Nové systémy a chování n Nová výkonnost Hodnocení procesu n Projekt zakázky n Kvantita a kvalita vstupů n Použitý poradenský styl n Řízení zakázky poradcem a klientem Závěrečná zpráva n Odkazy na předcházející zprávy n Ucelený přehled vykonané práce n Skutečný přínos n Doporučení do budoucna Děkuji za pozornost