Slévárna RADIANA Firma RADIANA se chystá vybudovat nové distribuční středisko, v němž budou: + Skladovací prostory pro zásoby výrobků ze slévárny + Prostor pro přijímání, sestavování a balení objednávek zákazníků + Odbavovací prostor pro přípravu zásilek k naložení a nakládání vozidel + Administrativní pracoviště s plně komputerizovanými funkcemi sledování stavu zásob, přijímání objednávek a distribuce. Byl sestaven dočasný tým, který má tento systém navrhnout, připravit parametry pro budovu a vybrat počítačový systém, který bude celý proces řídit. Vedoucím týmu byla jmenována Lucie Rusková. Členy jejího týmu jsou: + Pavel Novák – dispečer z oddělení dopravy. Pavel je odborníkem na využití vozidel a plánování rozvozu. + Jindřich Vybíral – zástupce vedoucího skladu. Jindřich měl posledních 25 let na starosti každodenní provoz existujícího skladu. Za půl roku odchází do důchodu. + Jana Drtinová – manažerka pro styk se zákazníky. Jana se zabývá všemi problémy se zákazníky a jejich požadavky. + Štěpán Španěl – expert na počítačové systémy z místní poradenské společnosti věnující se otázkám managementu. + Zuzana Špůrková – asistentka vedoucího personálního oddělení. Zuzana má instrukce zajistit dodržování zavedených postupů společnosti v oblasti lidských zdrojů. + Petr Torn – asistent manažera pro kontrakty ze stavební společnosti Skanska, která bude novou budovu stavět. + Roman Mandík – asistent ekonomického náměstka. Tým bude společně pracovat tři měsíce na plný úvazek. Tento velmi krátký časový plán je výsledkem neschopnosti vedení společnosti dosáhnout v uplynulých dvou letech rozhodnutí o tomto projektu. Starý skladový a distribuční systém už není schopen zvládnout narůstající objem prodeje. Ředitel podniku Jan Horák řekl, že se čas od času zúčastní porad týmu, aby „zajistil, že se projekt nevydá špatným směrem“. 1. Jakým problémům bude Lucie pravděpodobně čelit? 2. Jaké kroky by mohla podniknout, aby tyto problémy minimalizovala?