Hodnocení zaměstnanců ESF BREWERY Cíle hodnocení p Stimulovat vyšší výkon zaměstnanců, co naše společnost potřebuje hlavně z důvodu zamýšlené expanze. p Najít úzká místa, které jsou překážkou lepšího výkonu. p Získat podklady pro adekvátní ohodnocení perspektivních zaměstnanců. Filosofie vyšší výkon každého oddělení (včetně Marketingu a Obchodu) vyšší tržby vyšší zisk Hodnocení dělnických profesí p Začátek období-stanovení norem pro celé výr. oddělení. p 2 mistři rozdělují práci mezi „svou“ polovinu dělníků, průběžně je sledují, kontrolují a jednou měsíčně podávají správu o výkonu vedoucímu výrobního oddělení, který stanovil normu. p Vedoucí vyjádří své stanovisko, prodiskutuje s mistrama případné problémy a postoupí zprávu gen. řediteli, který zároveň schvaluje výši prémií pro oddělení. Hodnocení dělnických profesí II. p Prémie rozdělí mistři mezi dělníky podle jejich výkonu. p Jednou ročně - zhodnocení splnění roční normy – zpětná vazba. p Pozn.: kromě plnění norem hodnocena i nákladová efektivita Hodnocení manažerských profesí p Manažery jednotlivých oddělení hodnotí přímý nadřízený = ředitel podniku. p Marketing manager - základní cíle stanovené na začátku roku, během roku pak plněné různé projekty. p Hodnocení projektu je bezprostředně po jeho skončení, pak na konci roku zhodnocení ročního cíle. p Obchod – podle výšky prodeje. Info k jeho hodnocení z fin. výkazů a od zákazníků. Hodnocení manažerských profesí II. p Finanční man. - kritérium hodnocení je nákladová úspora podniku resp. opět dodržení cíle stanoveného na začátku roku.