Podmínky pro úspěšné absolvování předmětu Marketing I: Vypracování a odevzdání, resp. prezentování, teamového POTu (podrobnosti viz níže) + úspěšné absolvování zkouškového testu. Postup při přihlašování se na POT: První přihlašování na POTy proběhne na 1. setkání (6.3.2010). Pokud se v tomto termínu na POT nestihnete přihlásit, vyberte si v teamu 1 ze zadaných témat a obraťte se na svého vyučujícího s dotazem, zda je toto téma ještě volné (mail na vyučujícího: klarad@econ.muni.cz). Pokud už bude obsazené, vyučující Vám přidělí volné téma a bude vás o této skutečnosti informovat. Doporučená velikost teamu je 5 lidí. Podmínky a informace k vypracování a prezentaci POTu: U každého POTu je uvedeno datum, kdy bude muset být POT odevzdán do Odevzdávárny. Určený den bude POT na zadané téma 2 teamy, které budou náhodně vybrány ze všech teamů připravených k prezentaci, prezentován. Datum prezentace nelze posunout. Účast na setkání, kde se bude prezentovat POT, je alespoň pro jednoho z členů teamu povinná. Zadaný POT se musí prezentovat na příslušných setkáních, u prezentace nemusí být přítomni všichni členové teamu, prezentující však musí potvrdit, že se chybějící člen(ové) teamu na práci podílel(i). Pokud se tak nestane, nebudou chybějícímu(cím) členovi(ům) přiděleny body za splnění práce a nebude(ou) připuštěn(i) ke zkoušce. POT má ústní podobu s podporou prezentace v MS PowerPoint. Nedodržení termínů odevzdání a připravenosti k prezentaci je považováno za nesplnění předpokladů připuštění ke zkoušce. Vaším úkolem je na základě zadání vytvořit marketingový plán a ten převést do formy prezentace v MS PowerPointu. Prezentace nesmí být delší než 15 minut. Pokud dojde k překročení, bude probíhající prezentace teamu vyučujícím ukončena a hodnoceno bude pouze to, co bylo odprezentováno. Průběh prezentace: V průběhu druhé poloviny 2. a 3. setkání bude 1 téma odprezentováno 2x, tj. ze všech přítomných teamů připravených k prezentaci se budou losovat pouze 2, kteří budou mít možnost vystoupit a díky tomu získat i odlišné bodové ohodnocení oproti neprezentujícím kolegům. Následně proběhne diskuse a hodnocení. Způsob odevzdání: Prezentace v MS PowerPointu se odevzdávají do Odevzdávárny nejpozději v den, který je uveden u názvu příslušného POTu. Nedodržení termínu odevzdání je považováno za nesplnění předpokladů připuštění ke zkoušce. Hodnocení: Práce je bodována (všichni členové teamu získávají stejný počet bodů) a získané body se následně připočítávají k výsledkům závěrečného testu (pouze ale při prvním pokusu). Prezentující teamy mohou obdržet 0 až 3 body (hodnotí se – kvalita provedené analýzy prostředí (v zadání je provedena jen částečná analýza, která musí být dále rozpracována – ta bude předmětem části hodnocení), dodržení a naplnění struktury marketingového plánu, vyargumentování návrhů, logičnost prezentace, kreativita). Neprezentující teamy obdrží 2 body.