Marketingový plán Puma Slide 1. * Puma AG Rudolf Dassler Sport, zkráceně Puma, je německá společnost specializující se na výrobu sportovního oblečení, vybavení a obuvi. Byla založena Rudolfem Dasslerem roku 1924 a později registrována v roce 1948 * Má přibližně 9,20 zaměsntanců a distribuuje své zboží ve více než 80 státech světa. * Tradičně silná historická provázanost s fotbalem (tvářemi Pumy v minulosti třeba Pelé, Maradona nebo Buffon). * Od roku 2010 se zaměřuje také na segment módy a vyrábí designové zboží zaměřené na novu cílovou skupinu, která obvykle nakupuje u módních značek. * Hlavní brandové sdělení – „radost (joy)“. Sport podle Pumy není jen krev, pot a slzy, ale především radost. Radost, kterou pociťujete třeba při běhu, ale například i když hrajete s přáteli v baru ping pong. A radost ze sportu pociťujete nejvíc, když si u něj užíváte zábavu. Slide 2.