Bodeček - v prezentaci je uvedeno: „konkurují sami sobě“ konkurence spočívá ve zboží bez loga – co tím je myšleno? konkurence je v jiných VŠ, v Brně se především týká sebevědomí studentů MU vůči VUT, jako konkurenci mohou studenti MU vnímat i jiné fakulty MU .... + uvedení připomínek k distribuci, propagaci – letáky, školní časopis, stánky + kritika stávajících RP – absence designu, nebarevnost, nízká kvalita + dobré nápady na propagaci (vtipné „ošacení profesorů a pracovníků“ – ale nereálné (máme kravaty, reálnější by byly odznáčky nebo prsten) - uvádí, že kromě FSpS fakulty nenabízí vlastní RP – ale např FSS i ESF také: http://www.econ.muni.cz/prezentace-fakulty/reklamni-predmety-esf/ + zjišťování povědomí u cílové skupiny => změny designu RP + flash disky, kapsička na mobil, kulich, kožený diář - zapalovač, půllitr na pivo + zřízení e-shopu, slevy - návrh snížení cen RP není možné, nezjistili si reálný stav + založení stránky na Facebooku - potisk univerzitních vozů, museli by vysvětlit blíž realizaci? + pokus o sestavení rozpočtu Tylová + vypracování SWOT analýzy, situační analýzy + zjistili si reálnou situaci + výroba nové upoutávky na RP – webové stránky, tapety na školní PC + zvolení nízkonákladových metod propagace + nové RP: flash disk, diář - akční programy? - celkově slabší a méně propracované - méně nápadů či návrhů + pokus o sestavení rozpočtu, systému kontroly