Titulní strana předmětů BKH_MAR1
Požadavky na obsah POTu
Požadavky na obsah POTu
POT má podobu teamového projektu, jehož výstupem bude vytvoření a připravenost prezentace marketingového plánu dle stanoveného zadání.
Úkolem členů teamu bude:
- provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny
- provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí
- provést charakteristiku cílové skupiny na základě výsledků analýzy prostředí a vyargumentované určení způsobů jejího oslovení
- provést vysvětlení ideje akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině (na základě výstupů z analýzy prostředí)
- uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
- uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
- uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
- uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů
Struktura marketingového plánu bude popisována na prvním soustředění. Další informace ke struktuře marketingového plánu lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_MAR1/11843816/Kotler_Moderni_marketing_struktura_mar_planu.pdf, is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_MAR1/11843816/Marketingovy_plan-teor.vzor.doc a is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_MAR1/11843816/Developing_a_Marketing_Plan.pdf
Průběh prezentace POTu
V průběhu druhé poloviny 2. a 3. soustředění bude 1 téma odprezentováno 2x, tj. ze všech přítomných teamů připravených k prezentaci budou vylosování pouze 2, kteří budou mít možnost vystoupit a díky tomu získat i odlišné bodové ohodnocení oproti neprezentujícím kolegům. Následně proběhne diskuse a hodnocení, příp. další doporučení.