Titulní strana předmětů BKH_MAR1

Požadavky na obsah POTu

Požadavky na obsah POTu 
POT má podobu teamového projektu, jehož výstupem bude vytvoření a připravenost prezentace marketingového plánu dle stanoveného zadání.
 
Úkolem členů teamu bude:
  • provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny
  • provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí
  • provést charakteristiku cílové skupiny na základě výsledků analýzy prostředí a vyargumentované určení způsobů jejího oslovení
  • provést vysvětlení ideje akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině (na základě výstupů z analýzy prostředí)
  • uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
  • uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
  • uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
  • uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů
 
 
Průběh prezentace POTu
V průběhu druhé poloviny 2. a 3. soustředění bude 1 téma odprezentováno 2x, tj. ze všech přítomných teamů připravených k prezentaci budou vylosování pouze 2, kteří budou mít možnost vystoupit a díky tomu získat i odlišné bodové ohodnocení oproti neprezentujícím kolegům. Následně proběhne diskuse a hodnocení, příp. další doporučení.