Marketing 1

2. soustředění

Cíle
Na druhém soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícím tématem:
  • cílený marketing.
Cílem této části soustředění je:
  • rozšíření vašich znalostí o koncepci cíleného marketingu a výhodách jeho využití oproti aplikaci tradičního hromadného marketingu
  • vysvětlení procesu STP tvořícího obsah cíleného marketingu.
Ve druhé části tohoto soustředění proběhnou komentáře k POTu na 1. téma.
 
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška a tutoriál
1
4
4
Celková pracovní zátěž 2. soustředění
 
 
8 h
 
Prezentace
PowerPointovou prezentaci využívanou vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_ZMAR/um/12262487/PHMAR1-Cil_marketing.ppt.
 
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.
Rozšiřující nepovinný studijní materiál naleznete na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_ZMAR/um/12262487/segmentace_YR.doc.