Marketing 1
3. soustředění
Cíle
Na třetím soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícími tématy:
- produkt - nástroj marketingového mixu
- umístění maloobchodní jednotky.
Cílem této části soustředění je:
- vysvětlení základních marketingových pojmů týkajících se produktu
- rozšíření vašich znalostí o jednotlivých analýzách portfolia produktů
- vysvětlení metod využívaných při umísťování maloobchodní prodejny.
Ve druhé části tohoto soustředění proběhnou komentáře k POTu na 2. téma.
Časová náročnost
Forma zátěže |
Počet opakování |
Hodin |
Celkem |
Příprava na přednášku |
1 |
4 |
4 |
Přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
Celková pracovní zátěž 3. soustředění |
|
|
8 h |
Prezentace
PowerPointové prezentace využívané vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_ZMAR/um/12652700/Produkt_1.ppt, is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_ZMAR/um/12652700/PHMAR1-Produkt2.ppt a is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BKH_ZMAR/um/12652700/Umisteni_maloobchodni_jednotky.ppt.
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora a v Cimler, P. et al. Retail management. 1. vyd. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167 - kapitola 7.
Následující