Marketing 1

3. soustředění

Cíle
Na třetím soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícími tématy:
  • produkt - nástroj marketingového mixu
  • umístění maloobchodní jednotky.
Cílem této části soustředění je:
  • vysvětlení základních marketingových pojmů týkajících se produktu
  • rozšíření vašich znalostí o jednotlivých analýzách portfolia produktů
  • vysvětlení metod využívaných při umísťování maloobchodní prodejny.
Ve druhé části tohoto soustředění proběhnou komentáře k POTu na 2. téma.
 
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška a tutoriál
1
4
4
Celková pracovní zátěž 3. soustředění
 
 
8 h
 
Prezentace
 
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora a v Cimler, P. et al. Retail management. 1. vyd. Praha : Management Press, 2007. 307 s. ISBN 978-80-7261-167 - kapitola 7.

 

Následující