Marketing 1

Hodnocení

Hodnocení seminární práce
Seminární práce je hodnocena dle naplnění stanovených požadavků na její obsah a aktivního přístupu studentů k řešení práce. Výsledkem tohoto hodnocení bude známka ze seminární práce, kterou členové teamu obdrží nejpozději do 10 dnů od prezentace e-mailem. Hodnotící škála je A-F.
 
Všichni členové teamu získávají stejnou známku. Výjimkou je případ, kdy členové teamu vyučujícímu oznámí, že se určitý člen teamu na řešení seminární práce nepodílel. Vyučující tuto skutečnost nebude prošetřovat a označenému studentovi bude ze seminární práce automaticky udělena známka F.
 
Hodnocení závěrečného testu
Závěrečný test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi. Maximálně z něj lze získat 20 bodů. Hodnotící škála je: 20 bodů = A, 19 bodů = B, 17-18 bodů = C, 15-16 bodů = D, 12-14 bodů = E, 0-11 bodů = F. Termíny, ve kterých je možné absolvovat tento test, budou vyhlášeny dle platných pokynů. Ve 13. týdnu semestru je možné absolvovat závěrečný test v předtermínu na seminářích (na předtermín je třeba se přihlásit v relevantním období v ISu).
 
Závěrečné hodnocení předmětu
Závěrečné hodnocení předmětu je dáno průměrem získaných známek ze seminární práce (známka z ní se však musí pohybovat v hodnotách 1-3, tj. A-E) a ze závěrečného testu (známka z něj se však musí pohybovat v hodnotách 1-3, tj. A-E). V případě, že číslo získané výpočtem průměru bude mezi hodnotami známek, bude zaokrouhlení provedeno ve směru získané známky ze závěrečného testu – viz níže uvedené příklady:
 
Příklady výpočtů:
 
Příklad č. 1:
známka ze seminární práce A
známka ze závěrečného testu D
průměr je 1,75
výsledná známka z předmětu Marketing 1 je C
 
Příklad č. 2:
známka ze seminární práce D
známka ze závěrečného testu A
průměr je 1,75
výsledná známka z předmětu Marketing 1 je B