Marketing 1

Požadavky na obsah seminární práce

Seminární práce má podobu teamového projektu, jehož výstupem bude vytvoření a prezentace marketingového plánu dle stanoveného zadání.
 
Úkolem členů teamu bude:
-         provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny
-         provést, pokud nebude pro dané téma vyučujícím uvedeno jinak, primární výzkum mezi 30 osobami z cílové skupiny identifikované v zadání tématu formou dotazování
-         provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí
-         provést charakteristiku cílové skupiny na základě výsledků analýzy prostředí a vyargumentované určení způsobů jejího oslovení
-         provést vysvětlení ideje akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině (na základě výstupů z analýzy prostředí)
-         uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
-         uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
-         uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
-         uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů
 
Další informace ke struktuře marketingového plánu lze nalézt na
 
Rozšiřující povinný studijní materiál o SWOT analýze naleznete v Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - příslušná pasáž viz is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2011/BPH_MAR1/um/11843830/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf.