Marketing v EU

Studijní materiály

Povinná literatura:

 

Doporučená literatura:

  • Hollensen, S. Essentials of global marketing. Harlow: Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-273-71784-3
  • Keegan, W.J., Schlegelmilch, B.B. Global marketing management. A European Perspective. Harlow: Prentice Hall, 2001. ISBN 978-0-13-841826-7
  • Usunier, J.C., Lee, J.A. Marketing across culture. Harlow: Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-68529-5
  • Kachlík, A., Kachlíková, H. a kol. Rukověť exportéra. Evropská unie. Praha: QplusQ, 1996. ISBN 80_902117-0-4

 

Ke každému tématu je Vám k dispozici powerpointová prezentace a doporučeny případné další zdroje, které lze využívat i pro zpracování POTu.

Prezentace a další studijní materiály jsou k dispozici v členění pro jednotlivé kapitoly-témata ve složce Učební materiály v ISu: https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1456;obdobi=5003;kod=MKH_MAEU;furl=%2Fel%2F1456%2Fjaro2011%2FMKH_MAEU%2Fum%2F;info=