Marketing v EU
Studijní materiály
Povinná literatura:
- Machková, H. Mezinárodní marketing. Praha: Grada Publishing, a.s. 2009. ISBN 978-80-247-2086-6
- Světlík, J. Marketing pro evropský trh. Praha: Grada Publishing, a.s. 2003. ISBN 80-247-0422-6
- DSO k předmětu Marketing v EU: dostupné v ISU (Studijní materiály): https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1456;obdobi=5003;kod=MKH_MAEU;furl=%2Fel%2F1456%2Fjaro2011%2FMKH_MAEU%2Fum%2F;info=
Doporučená literatura:
- Hollensen, S. Essentials of global marketing. Harlow: Prentice Hall, 2008. ISBN 978-0-273-71784-3
- Keegan, W.J., Schlegelmilch, B.B. Global marketing management. A European Perspective. Harlow: Prentice Hall, 2001. ISBN 978-0-13-841826-7
- Usunier, J.C., Lee, J.A. Marketing across culture. Harlow: Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-68529-5
- Kachlík, A., Kachlíková, H. a kol. Rukověť exportéra. Evropská unie. Praha: QplusQ, 1996. ISBN 80_902117-0-4
Ke každému tématu je Vám k dispozici powerpointová prezentace a doporučeny případné další zdroje, které lze využívat i pro zpracování POTu.
Prezentace a další studijní materiály jsou k dispozici v členění pro jednotlivé kapitoly-témata ve složce Učební materiály v ISu: https://is.muni.cz/auth/dok/rfmgr.pl?fakulta=1456;obdobi=5003;kod=MKH_MAEU;furl=%2Fel%2F1456%2Fjaro2011%2FMKH_MAEU%2Fum%2F;info=