Blok 3
Cíle
Cílem třetího bloku je seznámit Vás se specifiky marketingového řízení jednotlivých součástí základního marketingového mixu v prostředí trhů EU. Zvláštní pozornost bude věnována jednomu z nástrojů komunikace, kterým jsou veletrhy a výstavy vzhledem jejich významu pro mezinárodní podnikání, které jsou zejména v prostoru Evropské unie velmi důležitým nástrojem osobního prodeje, propagace, podpory prodeje i Public Relations.
Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)
Forma zátěže |
počeet opakování |
hodin |
celkem |
příprava na přednášku a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
autokorekční cvičení |
1 |
2 |
2 |
příprava POT |
1 |
16 |
16 |
seminání práce - dotazník |
1 |
6 |
6 |
Celková pracovní zátěž |
|
|
10 - 32 hodin |
Způsob studia
Pro plánovaný tutoriál v rámci třetího studijního bloku doporučujeme prostudovat materiály uvedený v jednotlivých kapitolách (tj. Kapitola 9-13), které Vám pomůžou rychle zvládnout autokorekční testy a samozřejmě jsou podkladem pro Vaši přípravu na zkoušku.