Marketing v EU

Blok 3

 

Cí­le

Cílem třetího bloku je seznámit Vás se specifiky marketingového řízení jednotlivých součástí základního marketingového mixu v prostředí trhů EU. Zvláštní pozornost bude věnována jednomu z nástrojů komunikace, kterým jsou veletrhy a výstavy vzhledem jejich významu pro mezinárodní podnikání, které jsou zejména v prostoru Evropské unie velmi důležitým nástrojem osobního prodeje, propagace, podpory prodeje i Public Relations. 

Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)

Forma zátěže

počeet opakování

hodin

celkem

příprava na přednášku a tutoriál

        1

       4

        4

přednáška a tutoriál

        1

       4

        4

autokorekční cvičení

        1

       2

        2

příprava POT

        1

       16

       16

seminání práce - dotazník

        1

        6

         6

Celková  pracovní  zátěž

 

 

   10 -  32 hodin

 

Způsob studia

Pro plánovaný tutoriál v rámci třetího studijního bloku doporučujeme prostudovat materiály uvedený v jednotlivých kapitolách (tj. Kapitola 9-13), které Vám pomůžou rychle zvládnout autokorekční testy a samozřejmě jsou podkladem pro Vaši přípravu na zkoušku.

Kapitola 9
Kapitola 10
Kapitola 11
Kapitola 12
Kapitola 13
Následující