Fáze koučovací schůzky Fáze Navázáni kontaktu Koučovací kontrakt G (Cil) R (Realita) 0 (Možnosti) W (Akce) Zhodnoceni schůzky Popis fáze Navázáni reportu Naladěni se na klienta \/ymezení koučovacího rámce Co chcete? Pozitivně formulovaný Pod kontrolou klienta SMART 2E Co se právě teď děje? Jaké jsou možnosti? 0 Co skutečně uděláte? Jaký mělo koučování přínos? Typické otázky, typické chováni Přizpůsobení volby slov, rychlosti a rytmu řeči. Přizpůsobeni rychlosti dechu. Zaujetí stejné polohy těla. Projevy porozumění. Máme 1 h na koučováni, jaký by byl nejlepší výsledek této schůzky? Na čem chcete pracovat? Co je pro vás v tuto chvíli nejdůležitější? S čím chcete odcházet? Co chcete dosáhnout? Čeho chcete dosáhnout dlouhodobě? Jaké jsou širší souvislosti? Zkuste si představit, že jste u cile, jak to vypadá, co vidite, slyšite, cítíte při představě, že jste u cile? Kdy chcete dosáhnout vašeho cíle? Jak moc máte splněni cílů pod kontrolou? Jak moc ovlivni splnění cíle vaše okolí? Jak moc je dosažení cile pro vás důležité? (1-10) Podle čeho poznáte, že jste cíle dosáhl' Jaká je realita? Popište současný stav. Kdo a co ovlivňuje situaci (přímo, nepřímo)? Co se stane, když dosáhnete cíl? Co se stane, když cíl nedosáhnete? Co jste dosud udělal pro dosažení cíle? Jaké účinky to mělo? Jaké jsou hlavní otiže při postupu vpřed? Jaké zdroje máte k dispozici? Jaké možnosti řešeni máte? Jaké zdroje můžete využít? Co byste ještě mohl udělat dalšího? Kdybyste věděl, že neprohrajete, co byste udělal? Co nejsnazšího můžete udělat? Co nejbláznivějšího můžete udělat? Co zcela samozřejmého můžete udělat? Kdo by věděl, jak to udělat? Co by dělal? Čeho se můžete vyvarovat? Jaké jsou odpovědi, které vás napadly, a kterým jsi se vyhnul? Jaké jsou ještě dlaši možnosti řešení? Jaké jsou ty nejlepší možnosti? Co uděláte jako první? Co nejmenšího můžete ud Co uděláte zítra? Co uděláte za měsic? Co uděláte za rok? Bude to naplňovat váš cíl' Co by mohlo ohrozit vaše akce? Jak to překonáte? Jaká je pravděpodobnost, že to skutečně uděláte? (1-10) Co skutečně uděláte? Kam vás to posunulo? Co nového vám rozhovor přinesl? ělat? Co Jste se naučil/a? Otevřené otázky / Představte si že... (posun v čase, osobě, systému) Techniky a nástroje Škálováni Logické úrovně Koučovací kolo (kolo hodnot/kolo priorit) Strategické plánováni dle Walta Disneyho