uniqlo_logo_front Pavel Smetana, Marketing EU, Jaro 2011 Obsah •Představení Uniqlo •Zevnitř ven •Venku – cílení na všechny najednou •Hra u u Uniqlo Co., Ltd. (株式会社ユニクロ Kabushiki-gaisha yunikuro) •Japan, China, Hong Kong, South Korea, the United Kingdom, France, the United States, Singapore, Taiwan, Russia,Malaysia. •Založeno 1949 v Ube, Yamaguchi. •Moderní oblečení a design, cíleno na mladé lidi •V první 10 globálních oděvních značek, přímá konkurence HM, Zara • u u Japanese_flag Japonsko •Kultura (umění, estetika, jazyk, mentalita) •Technologie a Kvalita • u u u Kultura •Manga/Anime + Písmo + Estetika naruto_tee u 388 u u u u Mentalita u u u u mentaliat Technologie a Kvalita u u u u u wir_bra u u u u u heattech u Přizpůsobení se národním podmínkám •Spolupráce s domácími designery + „Domácí“ Celebrity + Kultura+ Lokace • u u u u u u u u orlando J+ Shiatzy Chen disney jj looney u Klasický marketing Uniqlo's Designers Invitation Project Olympiáda Charita soc Digitální Kampaň u u u u u http://www.uniqlo.com/us/introduction/ u u Digitální kampaň •Univerzální globální komunikační prostředek •+ •Zapojení zainteresované skupiny lidí •= •Uniqlock •http://www.uniqlo.jp/uniqlock/ u u u u u u u Další projekty •GRID http://www.uniqlo.com/grid/ • u u u u u u u u u Konec •Děkuji za pozornost