Titulní strana předmětů BKH_MAR1

1. soustředění

Cíle
Na prvním soustředění se seznámíte s následujícími tématy:
  • vývoj poznání o marketingu, základní marketingové pojmy
  • prostředí podniku a metody jeho analýz
  • struktura marketingového plánu.
Cílem tohoto soustředění je:
  • rozšíření vašich znalostí o vývoji poznání v marketingu
  • rozšíření vašich znalostí o soudobých typech marketingu a marketingové komunikace
  • vysvětlení faktorů tvořící mikro a makroprostředí podniku a rozsíření vašich znalostí o metodách analýz tohoto prostředí
  • vysvětlení struktury marketingového plánu.
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška
1
4
4
Celková pracovní zátěž 1. soustředění
 
 
8 h
 
Prezentace
Informace o struktuře marketingového plánu viz:
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.
Rozšiřující povinný studijní materiál o SWOT analýze naleznete v Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - příslušná pasáž viz is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2012/BKH_MAR1/um/11843830/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf.
Rozšiřující povinné studijní materiály o struktuře marketingového plánu viz Požadavky na obsah POTu.