Marketing v EU

Blok 2

 

Cíle

Blok č. 2 je zacílen na poskytnutí poznatků týkajících se specifik získávání dat a informací jak na mezinárodních trzích obecně, tak i s upozorněním na určitá specifika procesu marketingového výzkumu na trzích EU. Pozornost je také věnována odlišnostem v kupním chování zákazníků v zemích EU, procesu tvorby marketingové strategie, lépe řečeno určitých oblastí tvorby strategie, se kterými se marketér může setkat na trhu EU, jako i se specifiky procesu segmentace a výběru cílového trhu.

Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)

 

Forma zátěže

počet opakování

hodin

celkem

příprava na přednášku a tutoriál

        1

       4

        4

přednáška a tutoriál

        1

       4

        4

autokorekční cvičení

        1

       2

        2

příprava POT

        1

       16

       16

seminární práce - dotazní­k

        1

        6

         6

Celková pracovní zátěž

 

 

   10-32 hodin

 

Způsob studia

Plánovaný průběh přednášky a tutoriálu pro druhé setkání vychází z textů, které jsou uvedeny jako  doporučené zdroje (viz Kapitola 5-8). Tyto texty využijte pro získání znalostí pro diskusi v rámci kontaktní výuky a dále  také pro úspěšné zvládnutí autokorekčních testů a zkoušku.

Kapitola 5
Kapitola 6
Kapitola 7
Kapitola 8