Blok 2
Cíle
Blok č. 2 je zacílen na poskytnutí poznatků týkajících se specifik získávání dat a informací jak na mezinárodních trzích obecně, tak i s upozorněním na určitá specifika procesu marketingového výzkumu na trzích EU. Pozornost je také věnována odlišnostem v kupním chování zákazníků v zemích EU, procesu tvorby marketingové strategie, lépe řečeno určitých oblastí tvorby strategie, se kterými se marketér může setkat na trhu EU, jako i se specifiky procesu segmentace a výběru cílového trhu.
Časová náročnost (přípravu POTu a zpracování seminární práce lze zařadit do kteréhokoliv z bloků)
Forma zátěže |
počet opakování |
hodin |
celkem |
příprava na přednášku a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
autokorekční cvičení |
1 |
2 |
2 |
příprava POT |
1 |
16 |
16 |
seminární práce - dotazník |
1 |
6 |
6 |
Celková pracovní zátěž |
|
|
10-32 hodin |
Způsob studia
Plánovaný průběh přednášky a tutoriálu pro druhé setkání vychází z textů, které jsou uvedeny jako doporučené zdroje (viz Kapitola 5-8). Tyto texty využijte pro získání znalostí pro diskusi v rámci kontaktní výuky a dále také pro úspěšné zvládnutí autokorekčních testů a zkoušku.