Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie qStrategie růstu: ¡ Øpronikání na trh (penetrace), Ørůst trhu, Øvývoj produktu, Ødiverzifikace. Ø ¡Blíže viz MŘKP s. 75 - 76 Ø Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie qStrategie získání konkurenční výhody (generické konkurenční strategie): Østrategie cílená (focus, tržní mezery), Østrategie nákladová (minimálních nákladů), Østrategie diferenciace produktu. ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 77 - 78 Ø ¡ Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie qStrategie tržní pozice a podílu na pojistném trhu: Østrategie tržního vůdce, Østrategie tržního vyzyvatele, Østrategie tržního následovatele, Østrategie obsazování tržních mezer (výklenků). ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 79 - 80 ¡ Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie qStrategie diferencovaného přístupu k vybraným subjektům: Østrategie konkurenčně zaměřené, Østrategie zaměřené na zprostředkovatele, Østrategie na mladých trzích, Østrategie na stagnujících a smršťujících se trzích, Østrategie na trzích služeb, Østrategie ochrany životného prostředí. ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 80 - 84 Ø ¡ Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Vybrané tržní strategie qStrategie uplatňované prostřednictvím marketingového mixu: Øproduktové strategie, Øcenové strategie, Ødistribuční strategie, Øreklamní a propagační strategie, Økomunikační strategie. ¡ ¡Blíže viz MŘKP s. 84 - 88 ¡