NÁZEV PODNIKU: Alfa ODVĚTVÍ – ČINNOST, ZAMĚŘENÍ (prosíme o vyplnění): potraviny POČET ZAMĚSTNANCŮ (prosíme o vyplnění): 33 Otázka č.1: Vyberte z uvedených možností: ano ne Téma reklamací je součástí strategických plánů podniku x Téma reklamací je součástí taktických plánů x Téma reklamací je součástí operativního plánu x Otázka č.2: Jak jsou reklamace obecně vnímány vrcholovým managementem Vašeho podniku? a) jsou výrazným přínosem pro konkurenceschopnost podniku b) jsou významným zdrojem hodnoty c) představují konkurenční výhodu podniku d) jsou nezbytností, kterou je nutné se zabývat e) jiné. Uveďte: Otázka č.3: Jaké bariéry a problémy v interním prostředí Vašeho podniku vnímáte v rámci reklamací? Vyberte z následujících možností anebo doplňte, prosím: Bariéry/problémy v interním prostředí ano, existují nepociťování významu reklamací ve srovnání s jinými oblastmi rozpor se strategií/politikou podniku nedostatek systematického řízení x Jiné: Otázka č. 4: Na škále 1 až 7 (kde 1 = velmi nedůležitý a 7 velmi důležitý) odhadněte význam uvedených faktorů pro Vaše zákazníky při jejich rozhodování být či nebýt Vašim zákazníkem: 1 –velmi nedůležitý 2 3 4 5 6 7 Redukce nákladů (náš podnik nabízí levnější produkt a služby než konkurence) x Cena x Kvalita produktu a služeb x Nabízený produkt x Aktivity zpětných toků (např. vstřícnost při reklamacích, rychlost reakce při potřebě zajistit zpětný tok od zákazníka a jiné) Otázka č. 5: Zpětné toky Vašeho podniku: a) Snižují zisk. Pokud ano, o kolik procent přibližně? …7……………………...% b) Zvyšují zisk. Pokud ano, o kolik procent přibližně? ……………… % c) Nevím NÁZEV PODNIKU: Beta ODVĚTVÍ – ČINNOST, ZAMĚŘENÍ (prosíme o vyplnění): strojirenství POČET ZAMĚSTNANCŮ (prosíme o vyplnění): 420 Otázka č.1: Vyberte z uvedených možností: ano ne Téma reklamací je součástí strategických plánů podniku Téma reklamací je součástí taktických plánů Téma reklamací je součástí operativního plánu x Otázka č.2: Jak jsou reklamace obecně vnímány vrcholovým managementem Vašeho podniku? f) jsou výrazným přínosem pro konkurenceschopnost podniku g) jsou významným zdrojem hodnoty h) představují konkurenční výhodu podniku i) jsou nezbytností, kterou je nutné se zabývat j) jiné. Uveďte: Reklamace provádíme jen z důvodu legislativní povinnosti. Otázka č.3: Jaké bariéry a problémy v interním prostředí Vašeho podniku vnímáte v rámci reklamací? Vyberte z následujících možností anebo doplňte, prosím: Bariéry/problémy v interním prostředí ano, existují nepociťování významu reklamací ve srovnání s jinými aktivitami rozpor se strategií/politikou podniku x nedostatek systematického řízení Jiné: Otázka č. 4: Na škále 1 až 7 (kde 1 = velmi nedůležitý a 7 velmi důležitý) odhadněte význam uvedených faktorů pro Vaše zákazníky při jejich rozhodování být či nebýt Vašim zákazníkem: 1 –velmi nedůležitý 2 3 4 5 6 7 Redukce nákladů (náš podnik nabízí levnější produkt a služby než konkurence) x Cena x Kvalita produktu a služeb x Nabízený produkt x Aktivity zpětných toků (např. vstřícnost při reklamacích, rychlost reakce při potřebě zajistit zpětný tok od zákazníka a jiné) x Otázka č. 5: Zpětné toky Vašeho podniku: d) Snižují zisk. Pokud ano, o kolik procent přibližně? ………………………...% e) Zvyšují zisk. Pokud ano, o kolik procent přibližně? ……0,5………… % f) Nevím