ÚKOL Č. 1: Hypotéza: „Intenzita poptávky po biobriketách přímo úměrně roste s velikostí sídla podle počtu obyvatel a mírou vzdělanosti obyvatel.“ • Otázka : K jakému problému nebo výzkumnému cíli je formulována tato hypotéza? ÚKOL Č. 2: Co všechno lze chápat pod: • „Testováním obalu?“ • „Testováním značky?“ • „Analýzou kritických událostí?“ ÚKOL Č. 3: Manažerským problémem je: • NÍZKÁ NÁVŠTĚVNOST NÁKUPNÍHO CENTRA • Jaké výzkumné cíle a otázky byste formulovali pro marketingový výzkum tohoto problému? • Co všechno by mohlo tento problém vytvářet? (situační analýza) • Jaké hypotézy by mohly být ověřovány a jaké proměnné sledovány? • Kdo by měl tvořit výzkumný vzorek? • Jaké metody a techniky výzkumu a proč byste zvolili? ÚKOL Č. 4: Manažerský problém: • Tržby již několik měsíců klesají • Jaké by mohly být příčiny, které lze zkoumat pomocí marketingového výzkumu? ÚKOL Č. 5: Hypotéza: • „Mladé lidé se chovají k životnímu prostředí šetrněji než starší lidé.“ • Jak by jste postupovali při ověřování této hypotézy? Navrhněte a zdůvodněte: • proměnné - ukazatele, návrh vzorku, metody a techniky a místo sběru dat), metody zpracování - analýzy