Titulní strana předmětů BKH_MAR1

Požadavky na obsah POTu

Požadavky na obsah POTu 
POT má podobu teamového projektu, jehož výstupem bude vytvoření a připravenost prezentace marketingového plánu dle stanoveného zadání.
 
Úkolem členů teamu bude:
  • provést detailní analýzu prostředí – minimálně v oblasti produktu, konkurence a cílové skupiny. V rámci této části je také nutné provést, pokud nebude pro dané téma vyučujícím uvedeno jinak, primární výzkum mezi 60 osobami z cílové skupiny identifikované v zadání tématu formou dotazování.
  • provést rozbor cíle/cílů na základě výstupů z analýzy prostředí
  • provést charakteristiku cílové skupiny na základě výsledků analýzy prostředí a vyargumentované určení způsobů jejího oslovení
  • provést vysvětlení ideje akčních opatření vzhledem ke stanovenému/-ným cíly/cílům a cílové skupině (na základě výstupů z analýzy prostředí)
  • uvést vyargumentovaný popis akčních opatření ve všech částech marketingového mixu (na základě výstupů z analýzy prostředí)
  • uvést vyargumentovaný časový harmonogram nasazení jednotlivých akčních opatření a argumentaci jejich provázání
  • uvést rozpočet v detailním členění za jednotlivá akční opatření
  • uvést způsob kontroly naplnění cíle/cílů
 
Struktura marketingového plánu bude popisována na prvním soustředění. Další informace ke struktuře marketingového plánu lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/11843816/Kotler_Moderni_marketing_struktura_mar_planu.pdf a is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/11843816/Developing_a_Marketing_Plan.pdf
 
Rozšiřující povinný studijní materiál o SWOT analýze naleznete v Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - příslušná pasáž viz https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/11843816/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf
 
Průběh prezentace POTu
V průběhu druhé poloviny 2. a 3. soustředění bude 1 téma odprezentováno 2x, tj. ze všech přítomných teamů připravených k prezentaci budou vylosování pouze 2, kteří budou mít možnost vystoupit a díky tomu získat i odlišné bodové ohodnocení oproti neprezentujícím kolegům. Následně proběhne diskuse a hodnocení, příp. další doporučení.