Titulní strana předmětů BKH_MAR1
1. soustředění
Cíle
Na prvním soustředění se seznámíte s následujícími tématy:
- vývoj poznání o marketingu, základní marketingové pojmy
- prostředí podniku a metody jeho analýz
- struktura marketingového plánu.
Cílem tohoto soustředění je:
- rozšíření vašich znalostí o vývoji poznání v marketingu
- rozšíření vašich znalostí o soudobých typech marketingu a marketingové komunikace
- vysvětlení faktorů tvořící mikro a makroprostředí podniku a rozsíření vašich znalostí o metodách analýz tohoto prostředí
- vysvětlení struktury marketingového plánu.
Časová náročnost
Forma zátěže |
Počet opakování |
Hodin |
Celkem |
Příprava na přednášku |
1 |
4 |
4 |
Přednáška |
1 |
4 |
4 |
Celková pracovní zátěž 1. soustředění |
|
|
8 h |
Prezentace
PowerPointové prezentace využívané vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/11843830/Uvod_do_marketingu.ppt a is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/11843830/Prostredi_typy_analyz.ppt.
Informace o struktuře marketingového plánu viz:
Literatura
Základní studijní text naleznete v Distanční studijní opora.
Rozšiřující povinný studijní materiál o SWOT analýze naleznete v Grasseová, M. et al. Analýza podniku v rukou manažera: 33 nejpoužívanějších metod strategického řízení. Brno : Computer Press, 2010. 325 str. ISBN 978-80-251-2621-9 - příslušná pasáž viz is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/11843830/Grasseova_Analyza_podniku_v_rukou_managera_SWOT_analyza.pdf.
Rozšiřující povinné studijní materiály o struktuře marketingového plánu viz Požadavky na obsah POTu.