Titulní strana předmětů BKH_MAR1

3. soustředění

Cíle
Na třetím soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícími tématy:
  • produkt - nástroj marketingového mixu
Cílem této části soustředění je:
  • vysvětlení základních marketingových pojmů týkajících se produktu
  • rozšíření vašich znalostí o jednotlivých analýzách portfolia produktů
Ve druhé části tohoto soustředění proběhnou prezentace POTu na 2. téma - vice informací viz Harmonogram předmětu, Pokyny k POTu a Požadavky na obsah POTu.
 
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška a tutoriál
1
4
4
*Příprava POTu – 2. téma
1
23
23
*Příprava prezentace POTu – 2. téma
1
4
4
Celková pracovní zátěž 3. soustředění
 
 
8 h/*35h
 
*Týká se pouze těch studentů, kteří na tomto setkání prezentují dle Harmonogramu předmětu POT na 2. téma.
 
Prezentace
PowerPointové prezentace využívané vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/12652700/Produkt_1.ppt, is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2013/BKH_MAR1/um/12652700/PHMAR1-Produkt2.ppt.
 
Následující