Marketing 1
Hodnocení
Hodnocení seminární práce
Seminární práce je hodnocena dle naplnění stanovených požadavků na její obsah a aktivního přístupu studentů k řešení práce. Výsledkem tohoto hodnocení bude známka ze seminární práce, kterou členové teamu obdrží nejpozději do 10 dnů od prezentace e-mailem. Hodnotící škála je A-F.
Všichni členové teamu získávají stejnou známku. Výjimkou je případ, kdy členové teamu vyučujícímu oznámí, že se určitý člen teamu na řešení seminární práce nepodílel. Vyučující tuto skutečnost nebude prošetřovat a označenému studentovi bude ze seminární práce automaticky udělena známka F.
Hodnocení průběžného testu
V předmětu bude psán 1 průběžný test. Jeho termín viz Harmonogram seminářů. Test bude mít podobu otázek s otevřenými odpověďmi. Z testu bude možné obdržet max. 5 bodů. Hodnotící škála je: 5-4,75 bodů = A, 4,5-4,25 bodů = B, 4-3,75 bodů = C, 3,5-3,25 bodů = D, 3 body = E, méně než 3 body = F. K průběžnému testu bude možné absolvovat 1 opravný test - viz Harmonogram seminářů.
Hodnocení závěrečného testu
Závěrečný test se skládá z otázek s uzavřenými a otevřenými odpověďmi. Maximálně z něj lze získat 20 bodů. Hodnotící škála je: 20-18,75 bodů = A, 18,5-17,75 bodů = B, 17,5-15,75 bodů = C, 15,5-14,75 bodů = D, 14,5-12 bodů = E, méně než 12 bodů = F. Termíny, ve kterých je možné absolvovat tento test, budou vyhlášeny dle platných pokynů. Ve 13. týdnu semestru je možné absolvovat závěrečný test v předtermínu na seminářích (na předtermín je třeba se přihlásit v relevantním období v ISu).
Závěrečné hodnocení předmětu
Závěrečné hodnocení předmětu je dáno průměrem získaných známek ze seminární práce (známka z ní se však musí pohybovat v hodnotách 1-3, tj. A-E) a ze závěrečného testu (známka z něj se však musí pohybovat v hodnotách 1-3, tj. A-E). V případě, že číslo získané výpočtem průměru bude mezi hodnotami známek, bude zaokrouhlení provedeno ve směru získané známky ze závěrečného testu – viz níže uvedené příklady:
Příklady výpočtů:
Příklad č. 1:
známka ze seminární práce A
známka ze závěrečného testu D
průměr je 1,75
výsledná známka z předmětu Marketing 1 je C
Příklad č. 2:
známka ze seminární práce D
známka ze závěrečného testu A
průměr je 1,75
výsledná známka z předmětu Marketing 1 je B