Titulní strana předmětů BKH_MAR1

3. soustředění

Cíle
Na třetím soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícími tématy:
  • produkt - nástroj marketingového mixu
  • umístění maloobchodní jednotky.
Cílem této části soustředění je:
  • vysvětlení základních marketingových pojmů týkajících se produktu
  • rozšíření vašich znalostí o jednotlivých analýzách portfolia produktů
  • vysvětlení modelů obchodní gravitace při zvažování umístění maloobchodní jednotky.
Ve druhé části tohoto soustředění bude řešena případová studie.
 
Časová náročnost
Forma zátěže
Počet opakování
Hodin
Celkem
Příprava na přednášku
1
4
4
Přednáška a tutoriál
1
4
4
Celková pracovní zátěž 3. soustředění
 
 
8 h
 
*Týká se pouze těch studentů, kteří na tomto setkání prezentují dle Harmonogramu předmětu POT na 2. téma.
 
Prezentace
 
Následující