Titulní strana předmětů BKH_MAR1
3. soustředění
Cíle
Na třetím soustředění se v jeho první části seznámíte s následujícími tématy:
- produkt - nástroj marketingového mixu
- umístění maloobchodní jednotky.
Cílem této části soustředění je:
- vysvětlení základních marketingových pojmů týkajících se produktu
- rozšíření vašich znalostí o jednotlivých analýzách portfolia produktů
- vysvětlení modelů obchodní gravitace při zvažování umístění maloobchodní jednotky.
Ve druhé části tohoto soustředění bude řešena případová studie.
Časová náročnost
Forma zátěže |
Počet opakování |
Hodin |
Celkem |
Příprava na přednášku |
1 |
4 |
4 |
Přednáška a tutoriál |
1 |
4 |
4 |
Celková pracovní zátěž 3. soustředění |
|
|
8 h |
*Týká se pouze těch studentů, kteří na tomto setkání prezentují dle Harmonogramu předmětu POT na 2. téma.
Prezentace
PowerPointové prezentace využívané vyučujícím pro toto soustředění lze nalézt na https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/um/12652700/Produkt_1.ppt, https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/um/12652700/Produkt_2.ppt a https://is.muni.cz/auth/el/1456/jaro2014/BKH_MAR1/um/12652700/Umisteni_maloobchodni_jednotky.ppt.
Následující