Salóny Relax MICHAL HORÁK BARBORA KUČEROVÁ ALŽBETA MAZURKOVIČOVÁ MARIE MLÁDKOVÁ Online propagace nDůležitost změny? nÚprava vzhledu webové stránky (Webnode, Byznysweb…) nPřehledný hlavní panel nZajímavá úvodní strana nRelevantní informace nPravidelná aktivita, aktualizace informací nRubrika užitečných rad Facebook stránka nPříspěvky, fotky, akce, soutěže… nPodpora sdílení stránky na svých profilech nPropojení s webem nRoční harmonogram nAktualizace Navrhované události Udalosť Využitie v rámci PR 14.2- Deň sv. Valentína Fotografia valentínskeho make-upu, príspevok o tom ako slávi Valentína salón 8.3.-Medzinárodný deň žien Fotografia ženského personálu s príslušným komentárom 17.3.-Deň sv. Patrika Využitie motívu štvorlístku - šťastia napr. zorganizovaním súťaže- tí ktorí navštívia salón, budú zaradení do zlosovania o nejakú cenu 1.4. – Deň zábavy v práci Vtipná fotografia zo salónu 7.4.-Svetový deň zdravia Fotografia nejakej zdraviu prospešnej procedúry Veľká noc Tematická fotka zamestnankýň, ak je nejaká výzdoba v salóne, tak môže byť fotka 11.5.-Deň matiek Fotografia dievčatka, ktoré sa domaľovalo matkiným make-upom spolu s komentárom o dni matiek 8.6.-Deň najlepších priateľov Pozvánka typu príďte so svojou kamarátkou a získate obe nejakú zľavu 15.6.-Deň otcov Podobné ako deň matiek, fotka napr. malého chlapca ktorý má na sebe penu na holenie 7.7.-Deň čokolády Typy ako využiť čokoládu ako napr. masku na tvár 3.10.-Medzinárodný deň úsmevu Fotka usmiatych žien v salóne 6.12.-Sviatok sv. Mikuláša Tematická fotka zo salónu napr. s topánkami v okne Vianoce Pred Vianocami zverejňovanie rôznych akcií, možnosti poukážky ako darčeka. Na Vianoce tematická fotografia so želaním 31.12.-Silvester Prianie do nového roka Členské karty věrnostního klubu n C:\Users\Maruska\Škola\MAR1\Členská karta.png Poukázka při první návštěvě n C:\Users\Maruska\Škola\MAR1\Sleva na první návštěvu.png Akce „5. návštěvy“ n C:\Users\Maruska\Škola\MAR1\akce 5. návštěvy.png Emailové akce nDUBEN n„Připravte svou pleť na léto“ – Jaro už je v plném proudu a Vaše pleť po zimě vypadá stále unaveně? Přijďte do SALÓNŮ RELAX, kde nyní získáte slevu 5% na kosmetické čištění pleti. n nKVĚTEN n„Připravte své nohy do sandálů“ – Nechte si udělat pedikúru v SALÓNECH RELAX a získejte lakování zdarma. Slevové portály nSlevomat - Balíček STANDARD nMožnost oslovit až 50 000 potenciálních klientů nZobrazení v kategorii „Všechny slevy“ i „Krása, zdraví a relaxace“ nVýše provize pro Slevomat – 25% ceny bez DPH za jednoho zákazníka 2. Etapa marketingové strategie nPoskytnout přímé pobídky n nZvýšit dojem vysoké kvality n n Caffeteria benefit system Celá služba Zvýhodnená služba Cena Náklady Společenský účes (530 Kč) Večerné líčenie – 35% (340 Kč) 530 + 119 = 749 Kč 121 Kč Dámsky střih (590 Kč) Aplikace trsov řas – 40% (350 Kč) 590 + 209 = 799 Kč 141 Kč Základná manikúra (525 Kč) Fúkaná – 30% (320 Kč) 525 + 224 = 749 Kč 96 Kč Zákl. ošetrenie Bioline (690 Kč) Lakovanie – 65% (168 Kč) 690 + 59 = 749 Kč 109 Kč Dámsky střih (590 Kč) Pánsky střih – 30% (230 Kč) 590 + 159 = 749 Kč 71 Kč Dámsky střih (590 Kč) Lakovanie – 35% (168 Kč) 590 + 109 = 699 Kč 59 Kč Dámsky střih (590 Kč) Denné líčenie – 40% (340 Kč) 590 + 209 = 799 Kč 131 Kč Základná manikúra (525 Kč) Alikace trsov řas – 35% (350 Kč) 525 + 224 = 749 Kč 126 Kč BRF MINI obličej (750 Kč) 10 minut solárium – 100% (70 Kč) 749 + 0 = 749 Kč 71 Kč BRF MINI obličej (750 Kč) Lakovanie – 70% (168 Kč) 749 + 50 = 799 Kč 119 Kč Základná manikúra (525 Kč) Denne líčenie – 35% (340 Kč) 525 + 224 = 749 Kč 116 Kč Integrované poradenství n 57279521.jpg Propagace BRF permanentky n Body-Contouring-Flyer.jpg Harmonogram – 1. fáze Duben 2014 Nové webové stránky, aktualizace profilu na FB, tisk kartiček a přihlášek do věrnostního programu Květen 2014 Spuštění věrnostního programu, představení na webu a FB, začátek zveřejňování rad na FB Červen 2014 Spuštění akce na první návštěvu, propagace této akce na FB a webu Červenec 2014 Spuštění „Akce 5. návštěvy“, její propagace na FB a webu Srpen2014 Uvedení akce na Slevomatu, upozornění na webu a FB Prosinec 2014 Uvedení akce na Slevomatu, upozornění na webu a FB Duben 2015 Ukončení první fáze akčních opatření, zhodnocení dosažení cílů Harmonogram 2. fáze Květen 2015 Počátek druhé fáze akčních opatření, vysvětlení výhod členství v klubu na FB a webu Duben 2016 Ukončení druhé fáze akčních opatření, zhodnocení splnění cílů Způsob měření cílů n1. etapa Zákaznické karty – počet nových zákazníků + počet doporučení n n2. etapa Výnosy/počet zákazníků