Hodnocení projektů studentů Masarykovy univerzity Brno A) Cílová skupina neziskové organizace 1. místo – Yvonne Mahdalová, Eva Nohejlová, Vendula Novotná, 2. místo – Josef Riesner, Lukáš Macko, Kryštof Kocian, Daniel Dobřanský 3. místo – Kateřina Zajanová, Miriam Soldánová, Michaela Nečková, 4. místo - Martina Sikorová, Aneta Jakubíková, Veronika Štouračová, Tereza Dvořáková B) Cílová skupina korporace 1. místo – Balejčíková Silvia, Duhonský Jakub, Komárková Daniela, Vašek Martin, 2. místo – Lenka Dobrovolná, Petra Gajdíková, Jakub Liška, Dita Stehlíková, Adam Znamenáček 3. místo – Martin Kaláček, Henrich Kelenyei, Michal Filičko, Milan Verešpej, Martin Kubek 4. místo – Mária Kováčová, Matěj Bartík, Juraj Jurga, Filip Žilka ___________________________________________________________________________ Hodnocení pro týmy B) 1. místo Zadavatel předně pozitivně hodnotí šíři zjištěných „ negativních „ východisek pro zpracování argumentace WT strategie na základě čehož zpracovatel „ střízlivě „ stanoví a obhajuje Smart cíle. Co rozhodlo o prvenství mezi velmi vyrovnaně zpracovanými projekty v cílové skupině neziskové organizace, byl návrh inovačního prvku – akčního opatření – ke zviditelnění a propagaci Charity fair v oblasti produktu a to Trustmark zodpovědné firmy. Rovněž kladně zadavatel hodnotí navržení akčního (doprovodného) opatření v oblasti produktu - videa o CSR a Charity fair. 2. místo U tohoto týmu zadavatel kladně hodnotí navržení cen balíčků a jejich specifikaci včetně ceny mimo balíčky. To ostatní týmy nenavrhly. Současně kladně zadavatel hodnotí návrh aplikovat charity fair v platformě 3DXplorer se zapojením prvků gamifikace. Tím se opět odlišuje od ostatních týmů. 3. místo U tohoto projektu zadavatele zaujal „ inovační „ návrh využitelného virtuálního fondu s možností podpory určité oblasti. Zpracovatelé se svědomitě vypořádali s výzkumem prostředí a zjistili zahraničního konkurenta v Kanadě ( canadahelps.org ). Hodnocení pro týmy A) 1. místo Vítězný tým si získal prvenství přesvědčivostí a podaným projevem při prezentaci výsledků projektu. Všechny zpracovávané oblasti byly precizně vybilancované. Všechny stanovené části projektu byly vypovídající k zadanému tématu. I když téma neziskových organizací není možná (dle zadavatele) natolik zajímavé jaké téma korporací všechny projekty vykázaly vysokou kvalitu zpracování. 2. místo U tohoto týmu musíme vyzdvihnout nejlépe zpracovanou dotazníkovou kampaň k respondentům. Rovněž kladně hodnotíme podání výsledků dotazníkového šetření zadavatelům včetně grafického zachycení a prezentace výsledků dotazníkového šetření. 3. místo Tento projekt rovněž považujeme za velmi zdařile zpracovaný. Zejména kladně hodnotíme grafické podání jednotlivých částí marketingového plánu, provedený sekundární výzkum, SWOT matici a předpokladů úspěšnosti projektu (user friendly space). Méně nás již přesvědčila východiska pro stanovení cíle (SMART). Ceny: * zadavatel se rozhodl odměnit každý vítězný tým částkou 1.000,- Kč zpracoval: Ing. Aleš Baran 27.5.2014